×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بیانات صبح امروز مقام معظم رهبری گفت: معظم له به نقش اسلام و به ویژه پیامبر اکرم(ص) در اصلاح و پیشرفت جامعه، آگاهی بخشی مردم به صبر، استقامت و پایداری اشاره داشتند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: هر پیامبری دشمنانی داشته است و به طور طبیعی جامعه اسلامی امروز هم دشمنانی مانند آمریکا دارد که از انواع ابزارها علیه ما استفاده می کند و ما راهی نداریم جز آنکه با علم، دانش، مشورت، برنامه ریزی و همبستگی مقاومت و ایستادگی خود را نشان دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری در زمینه قوی شدن کشور در ابعاد مختلف بر اساس دستورات و آموزه های قرآن و پیامبر اسلام(ص) ابراز کرد: قوت و اقتداری که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشته اند مختص به مسائل نظامی نیست اگر چه در این عرصه نیز باید قوی باشیم.

حسینی بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب تأکید داشتند که در ابعاد دیگر همچون حوزه سیاسی، فرهنگی، تبلیغی، اقتصادی، علم و فناوری، بهداشت و سلامت و فضای مجازی نیاز به اقتدار داریم؛ همچنین معظم له نامگذاری شعار سال به عنوان «جهش تولید» را از ابزارهای قدرت مطرح کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم افزود: کشوری که محوریت تولید داشته باشد و تحولی در این زمینه رخ دهد قطعا مشکلات بیکاری، تورم، رکود و … را نخواهد داشت؛ بنابراین شاهد بودیم که رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شعار سال به نام «جهش تولید» عنوان کردند که تمامی دستگاه ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و این اقدام محدود به یک فرد و دستگاه نیست.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تأکید بر سخنان رهبری در زمینه جلوگیری از قاچاق کالا عنوان کرد: قاچاق کالا به تولید داخل ضربه می زند و اجازه رقابت نمی دهد؛ معظم له به واردات بی رویه اشاره داشتند که نیاز نداریم بسیاری از کالاها را وارد کنیم.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان برای انجام کار خوب نیاز به مشوق هایی دارند، گفت: باید با کسانی که از موقعیت و اموالی که در اختیار دارند و سوء استفاده می کنند، برخورد شود.

حسینی ابراز کرد: مقام معظم رهبری به بیماری کرونا اشاره داشتند که موجب نگرانی و خوف در جامعه شده است و در مقابل این بیماری چاره ای جز صبر نیست و انجام کار درست و عاقلانه این است که همگان به دستورات مسئولان ستاد مقابله با کرونا توجه داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم ادامه داد: مسئله ای که در سطح کشور مطرح شده است و رسانه های بیگانه به آن دامن می زنند این است که آمریکا به جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کمک در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را داده است و رهبری در این زمینه پاسخ دادند که شما خودتان متهم هستید.

وی افزود: معظم له بیان داشته اند که برخی می گویند که این ویروس ساخته و پرداخته آمریکایی ها است و ما چگونه به کسانی که خود متهم هستند اعتماد کنیم؛ چه بسا آنان می خواهند به ایران بیایند تا نتیجه کار خود را ببینند؛ اما ما نمی توانیم به آنان اعتماد کنیم.

حسینی تأکید کرد: رهبر حکیم انقلاب بیان داشتند؛ در شرایط بیماری کرونا هر کشوری باید بر امکانات خود تکیه داشته باشد و این اقدام و حرکت فریب کارانه ای که ترامپ می خواهد انجام دهد این را پاسخ دادند که برخی در کشور با ساده لوحی فکر نکنند که گشایشی انجام می شود که آمریکایی ها می خواهند همکاری کنند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به تحریم های هفته گذشته آمریکا علیه ایران اظهار کرد: آنان از خصومت و دشمنی نسبت به ایران دست بر نمی دارند؛ اینکه آنها مانع صادرات دارو تجهیزات پزشکی کشورهای اروپایی نشوند، همان کفایت می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش همه مسئولان از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده شود و به ویژه از توان، انرژی جوانان متدین و متخصص که پایبند به مبانی دینی هستند تا بتوانیم از مشکلی که بر سر راه کشور قرار گرفته است عبور کنیم و شاهد تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true