×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حسین امیری خامکانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان افتخار کشور و کرمان است و امروز همچون گذشته نه تنها قهرمان ملی بلکه قهرمان بین المللی شد.

وی ادامه داد: در تمامی کشورهایی که مورد تجاوز داعش قرار گرفته بودند و یا ادعای مبارزه با آن را دارند و یا حتی اسم آن را شنیده بودند؛ نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه جا افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ کشورهای مورد تجاوز در آینده می ماند، تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و سایر کشورهای اسلامی از ایشان به نیکی یاد می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگویی که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مبارزات مردمی و مقاومت خود به جا گذاشته است؛ ماندنی است، تصریح کرد: دلیل این امر آن است که این الگوها بر پایه ارزش های مردمی شکل می گیرد و نهادهای نظامی ارزشمند شده اند.

امیری بیان کرد: این ترور کور و ناجوانمردانه اثری در کمرنگ کردن مقاومت مردمی کشورهای مورد تجاوز آمریکا نخواهد داشت که این مسئله بخشی به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در کنار فرماندهی تخصصی نظامی؛ قلبی رئوف، مهربان و تواضع داشتند و به ارزش ها و آموزه های دینی و اخلاقی پایبند بودند؛ بر می گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: شاید در این روزها به این مسئله کمتر توجه شده است که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیت چند بعدی داشتند؛ ایشان در مجامع عمومی وقتی دیده می شدند یک معلم ساده، متواضع و بی ادعا به نظر می رسید که گمان نمی کردی سردار سپهبد سلیمانی فردی نظامی است.

وی گفت: در اتاق های جنگ ایشان یک متخصص کارکشته نظامی بودند و در خط مقدم فرماندهی مقتدر و با اخلاق بودند؛ هنگامی که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در مسجد و تکیه می دیدیم ایشان یک عاضق وارسته بودند و در میدان سیاست، یک سیاستمدار با تقوا و معتدل بود و این شاخصه ها رمز قهرمانی و محبوب القلوب بودنشان بود.

امیری با تأکید بر اینکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی سیاستمداران است، عنوان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی ضایعی بسیار دردناک برای ما است  و شاهد بودیم که مقام معظم رهبری پرچم ادامه راه را به دست سرداری دیگر دادند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم که دشمنان و به ویژه آمریکا و اسرائیل به خود امکان تکرار این روش ناجوانمردانه را دهند و قطعا آنان از این کرده خود پشیمان می شوند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true