×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

جلیل جعفری گفت: آخرین مهلت برای تکمیل فرم‌ها برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی از سوی همکاران ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است که براساس بخشنامه وزارتی به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

به گزارش ناب نیوز؛ جلیل جعفری گفت: به منظور اجرای شیوه نامه شماره ۲۸/۱۴۰ (موضوع برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی)، برنامه توسعه شایستگی و ارزیابی از اول فروردین امسال در کل کشور آغاز شده است و  تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد  که تمامی فرهنگیان باید نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه در سامانه ضمن خدمت اقدام کنند.

وی بیان کرد: برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای فرهنگیان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، بهداشت، مشاور مدرسه، مدیر و معاون است؛ بنابراین نیازی به تکمیل فرم‌های مربوطه از سوی نیروهای اداری و خدماتی نیست.

جعفری با بیان اینکه آیکن ارزیابی شایستگی‌ها و سنجش صلاحیت معلمان بر روی سامانه ایجاد شده و همکاران با کلیک کردن بر روی آن می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در فرآیند سنجش صلاحیت‌های معلمی ثبت کنند، افزود: ثبت درخواست همکاران برای شرکت در برنامه توسعه شایستگی‌های معلمان الزامی است.

سرپرست مدیریت منابع و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ارزیابی شایستگی در آینده در فرم ارزشیابی سالانه و همچنین احکام کارگزینی تاثیر خواهد داشت؛ بنابراین شرکت تمام همکاران واحد‌های آموزشی به جز نیرو‌های خدماتی در طرح الزامی است و مسئولیت ثبت نکردن  درخواست همکاران بر عهده شهرستان و منطقه محل خدمت همکار خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به آنکه نیرو‌های خرید خدمت و حق التدریس آموزش‌های خود را از  پارسال شروع کرده اند؛ بنابراین به اطلاع می‌رساند؛ طرح ارزیابی شایستگی، جدای از آن آموزش‌ها بوده و تمام کارکنان رسمی و پیمانی و غیره باید نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

جعفری تصریح کرد: آخرین مهلت برای تکمیل فرم‌ها از سوی همکاران ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است که براساس بخشنامه وزارتی به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true