×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ عوض حیدرپور شهرضائی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه طی چهل سال گذشته تمرکزمان بر امکانات داخلی کشور و اطمینان به خدا بوده است، گفت: در این مسئله شکی نیست که ما به توانمندی های خودمان باور داشته ایم و موفق عمل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما ثروتمند، قدرتمند و پر پتانسیل است، تصریح کرد: چنانچه بخواهیم ظرفیت های موجود در کشور را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم مسئولان و مردم باید خودشان ، کشور و امکانات داخلی را باور کنند و همچنین به خداوند اطمینان داشته باشند.

این نماینده ادوار گذشته موافق با برجام با بیان اینکه ما باید همت و تلاش مضاعف داشته باشیم، ابراز کرد: چنانچه ما خودمان را حفظ کنیم و روی پای خود بیاستیم؛ به صورت فطری خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.

حیدرپور شهرضائی تأکید کرد:معتقدم اگر ما وارد سلسله مذاکرات شویم؛ آن سلسله مذاکرات جواب نخواهد داد؛ چرا که ما در هر حال پرچم اسلام ناب محمدی را بلند کرده ایم و کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و اروپا علاقمند نیستند که در راه تقویت اسلام حرکتی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه حرکت جمهوری اسلامی ایران، حرکتی منحصر به فرد است، اظهار کرد: باید یادمان باشد که دشمنان با اسلام دشمنی دارند و تحمل ندارد که پرچم اسلام بالا است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: چنانچه بنا به مقاومت است همگان باید تلاش کنیم و نکته ای که در سال های گذشته مقام معظم رهبری در راستای تلاش مضاعف و کار مضاعف عنوان کردند هم اکنون وجود ندارد؛ این در حالی است که باید این مسئله را جدی بگیریم.

این نماینده ادوار گذشته موافق با برجام با بیان اینکه ما با باوری که داریم در داخل کشور کار کنیم؛ چرا که با این رویکرد قطعا می توانیم باری که بر زمین داریم بلند کنیم، توصیه کرد: کسانی که چشم امیدشان به مذاکره با شرق و غرب دارند بدانند که تجربه نشان داده است که شرق و غرب با اسلام دشمنی دارند و چنانچه اسلام به معنای واقعی رواج پیدا کند قطع به یقین حرف آنان خریداری ندارد.

وی ادامه داد: از سال های گذشته اسلام پر قدرت نمود داشته است و چشم همه جهانیان به انقلاب اسلامی بوده؛ غربی ها از این مسئله نگران هستند؛ بنابراین به آنها نمی توان دل بست.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به قواعد منشور سازمان ملل در خصوص نوع رفتارهای شورای امنیت در این سازمان اظهار کرد: بر اساس این منشور به تمامی کشورها دیکته می شود که باید در چهارچوب فعالیت کنند .

این نماینده ادوار گذشته موافق با برجام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه برجام و فعالیت های هسته ای کاملا منطبق بر مقررات عمل کرد و یک اقدام کلاسیک و منطقی انجام داده بود، عنوان کرد: اداره کشور را نباید به بیرون و غرب گره بزنیم و حتما باید یادمان باشد که آن منابعی که کشور ما را می سازد به اندازه کافی در داخل موجود است.

حیدرپور شهرضائی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه بخواهیم اداره کشور را به بیرون و غرب گره بزنیم غلط و اینکه گمان کنیم با مذاکراتی که انجام می دهیم مشکلات ما در داخل کشور حل خواهد شد، اشتباه است.

تهیه و تنظیم: سیروئی نژاد

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true