×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت السلام و المسلمین محمد رضا فراهانی مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص اهم فعالیت های این گروه جهادی در ایام تعطیلات نوروز گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا در برخی از شهرستان های جنوبی استان کرمان شامل عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب و زهکلوت در حال فعالیت هستیم.

وی با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی در بین شهروندان جنوب استان کرمان تصریح کرد: کپر نشینان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده ایم که از جمله فعالیت های گروه جهادی فدائیان عدالت می توان به تولید ماسک، گان، دستکش و ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر شهرستان های یاد شده اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فراهانی عنوان کرد: در شهرک قاسم آباد رودبار جنوب در حال ساخت مسجد و حسینیه ای به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم  که در حال حاضر شِفته بندی ساختمان به اتمام رسیده است و در مرحله شناژ کاری هستیم.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس اعزام نیروها از استان های دیگر نداشته ایم و کار ساخت و ساز مسجد توسط نیروهای بومی شهرستان رودبار جنوب انجام می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای تعطیلات نوروز برنامه های بسیار داشتیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است، خاطر نشان کرد: گروه جهادی فدائیان عدالت تا اتمام بیماری کرونا در جنوب استان در حال فعالیت خواهد بود.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true