×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه شاهد برگزاری رزمایش باشکوه و مبارک کمک مومنانه در سطح کشور بر اساس سخنان مقام معظم رهبری هستیم، گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که ملت ایران با مسائل سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و شیوع بیماری کرونا نیز این شرایط را بسیار سخت کرده است.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی تأکید کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت گسترده، به جا و اقدامی ویژه است که می تواند بسیار کمک کننده باشد تا به هموطنان بگوئیم به یاد آنان هستیم و این اقدام موجب می شود که در کنار تهدیدات بیماری کرونا، فضای روحی و روانی عاطفی ایجاد کنیم.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با تأکید بر اینکه آثار روانی رزمایش کمک مومنانه بسیار موثر و مهم است، عنوان کرد: این رزمایش به ما فرهنگ غنی کشورمان را یادآوری می کند که ملت ایران در سخت ترین شرایط نسبت به یکدیگر بی تفاوت نیستند و به هموطنان خود تحت هر شرایطی کمک خواهندکرد.

وی بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه در کنار کمک های مادی می تواند رزمایش عشق، ارادت، همدلی، مهربانی و ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران باشد که مردم عشق خود را به مقام معظم رهبری نشان می دهند که مردم ما حتی با تحمل سخت ترین شرایط عاشقانه پای رهبری، نظام و ولایتشان ایستاده اند.

کردستانی با بیان اینکه ملت ایران با حضور شگفت انگیز خود در رزمایش کمک مومنانه نشان دادند که پای کار هستند، گفت: شاهد هستیم که بیماری کرونا در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده است و معتقدم سرافرازترین و سربلندترین کشور پس از کرونا ایران اسلامی است.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی با تأکید بر اینکه عزیزان سپاه و بسیج همواره در تمام مشکلات و سختی ها پیشرو هستند، اظهار کرد: در کنار حضور همیشگی نیروهای مسلح، سپاه و بسیج شاهد همراهی و حضور حداکثری آحاد مردم در رزمایش کمک مومنانه هستیم که همگان با تمامی سختی هایی که وجود دارد، پای کار هستند.

این بانوی ورزشکار کرمانی تأکید کرد: رزمایش کمک مومنانه بنا به فرموده مقام معظم رهبری می تواند نمونه کوچکی از جامعه مهدوی باشد که ان شاالله زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی ادامه داد: این رزمایش پیام فرامرزی برای جهانیان و کشورهایی که مدعی تمدن و مدرنیته هستند، دارد؛ آنان که خود را اوج آزادی و تمدن می دانند اما در جریان بیماری کرونا شیرازه پوشالی آنها فرو ریخت.

کردستانی افزود: در کشورمان شاهد هستیم که همگان به صورت جهادی در منازل خود به تولید ماسک می پردازند و این اقدام یادآوری جبهه های جنگ است که همگان پای کار بودند و حال که بنا به فرموده رهبری جنگ و ترور بیولوژیک از سوی دشمن رخ داده است ما نیز در جبهه و جنگ هستیم.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ بیان کرد: ملت ما با ایمان و عشق به اهل بیت علیه السلام و با همدلی و مهربانی اوج فداکاری، ایثار، شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان داده اند.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی در پاسخ به اینکه آیا به پویش کمک مومنانه خواهید پیوست، عنوان کرد: پیوستن به پویش کمک مومنانه افتخاری بزرگ است و سعادت می خواهد و من با کمال میل و با عشق تمام قطعا به این پویش خواهم پیوست.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true