×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی روز جهانی قدس بیانات خود را در دو بخش مختلف بیان کردند، گفت: معظم له در بخش اول تاریخچه ای از چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی و استقرار صهیونیست ها در فلسطین پرداختند که سخنان ایشان ثابت کننده اشغالگری جعلی بودن دولت صهیونیستی است.

کارنامه سیاه اسرائیل به عنوان عامل استمعار غرب در جهان اسلام

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در واقع با شواهد تاریخی اثبات کردند که صهیونیست ها هم سو با استعمار غربی و به عنوان عاملی در دست استعمار غربی در منطقه غرب آسیا و در قلب جهان اسلام مستقر شدند و کارنامه سیاهی را از خود ارائه کردند.

وی با تأکید بر اینکه رهبر حکیم انقلاب در بخش اول سخنان خود کارنامه رژیم صهیونیستی را به خوبی تشریح کردند، تصریح کرد: معظم له در بخش دیگری از سخنان خود که بسیار مهم است به راهبردهای سیاسی، نظامی، فرهنگی و مبارزاتی که باید توسط جهان اسلام، مسلمانان و مردم فلسطین اتخاذ شود، اشاره داشتند.

ضرورت ترسیم و تدوین راهبرد مبارزه با رژیم صهیونیستی/ رویارویی ملت فلسطین با فریبکارترین گروه جهانی

قنادباشی با اشاره به اینکه ترسیم و تدوین یک راهبرد برای مبارزه با رژیم اسرائیل بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: چرا که صهیونیست ها در مقابله با کسانی که می خواهند فلسطین را آزاد کنند و بر تسلط فلسطین پایان دهند، انواع فریب ها، شیطنت ها و خدعه ها را مورد استفاده قرار می هند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه مردم فلسطین در مقابل یک رژیم معمولی قرار ندارد، تأکید کرد: مردم فلسطین با فریب کار ترین گروه جهانی رو به رو  هستند؛ فلسطینی ها با کسانی مواجه هستند که سابقه طولانی در تحریف تاریخ و سطح جهان دارند.

تحریف بزرگ رژیم صهیونیستی علیه حماس و حزب الله

وی افزود: یکی از تحریف های بزرگی که رژیم صهیونیستی امروز عنوان می کند این است که مخالفین آنها اعم از جریان های حماس و حزب الله تروریست هستند که این مسئله بزرگترین تحریف است؛ چرا که حماس در پرونده خود دفاع از مردم فلسطین را دارد و شاید بتوان گفت کسی تا این اندازه همانند گروه حماس در عصر معاصر در دفاع از آب و خاک خود فعالیت نکرده باشد.

قنادباشی بیان کرد: حزب الله لبنان هیچ گونه سابقه تروریستی ندارد؛ اما رژیم صهیونیستی به قدری در تحریف تاریخ تبحر دارند که حزب الله را به عنوان گروه تروریستی معرفی می کند؛ بنابراین مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه باید در صحنه مبارزه با صهیونیست ها همه محاسبات صورت بگیرد و اگر محاسباتی به کار گرفته نشود، آن مبارزه به انجام نمی رسد هفت بند مختلف را عنوان کردند.

عربی نکردن فلسطین؛ پاسخ به شگرد صهیونیست هاست

این کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: یکی از مسائلی بسیار مهم است این است که مسئله فلسطین را عربی نکنیم چرا که این مسئله جهان اسلام است و پاسخ به شگرد صهیونیست ها است که تلاش می کنند مسئله فلسطین را مختص اعراب قلمداد کنند در حالی که غیر عرب در این منطقه بسیار است و بخشی از آنها عرب هستند و بسیاری از آنان با زبان ها و نژادهای مختلف مسلمان هستند.

وی با اشاره به بخش دیگری از رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص از بحر تا نهر و کلیت فلسطین اظهار کرد: صهیونیست ها با شگردهای مختلف حتی به عرفات قبولانده بودند که به بخش کوچکی از فلسطین بسنده کنند و به کرانه باختری و غزه راضی شوند و این در حالی است سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار درست است چرا که این حرف ضد تلاش های صهیونیست ها برای آنکه بخش کوچکی را به مردم فلسطین بدهند، است.

اگر فلسطین مسلح نباشند؛ مصادره سرزمین آنها ادامه پیدا می کند

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به رساندن سلاح به فلسطینی ها اشاره داشتند، عنوان کرد: در دنیا امروز برخی مبارزه را سیاسی می دانند و تأکید می کنند که فلسطینی ها با مبارزه سیاسی و دیپلماتیک به پیروزی دست پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در حالی که اینگونه نیست و ثابت شده است که اگر فلسطینی ها مسلح نباشند؛ مصادره سرزمین های آنان ادامه پیدا خواهد کرد و این مسئله مهمی است که کشورهای اسلامی، ملت های مسلمان، بخش های خصوصی و کسانی که توانایی دارند برای کمک به مردم فلسطین، آزادی سرزمین قدس، ریشه کنی نا امنی در منطقه سلاح در اختیار فلسطینی ها بگذارند.

رژیم صهیونیستی فقط برای فلسطین خطرناک نیست

قنادباشی با تأکید بر اینکه راه حل مسائل فلسطین مذاکره نیست، تصریح کرد: عرفات مذاکرات مختلفی انجام داد در حالی که تمامی وعده های رژیم صهیونیستی پوچ بود و زمانی که توسط این رژیم مسموم شد علنا اعلام کرد که آنچه که در مذاکرات صورت گرفته، نتیجه آن صفر بوده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه در عرصه دیپلماتیک هم بسیار روشن است که نزاع های سیاسی راه به جایی نمی برد، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی فقط برای مردم فلسطین خطرناک نیستند و ثابت شده است که طی عمر ۷۰ ساله این رژیم، در منطقه هر جنگی که صورت گرفته، رژیم صهیونیستی در ورای آن جنگ بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران همه جناح ها به صورت مشترک رژیم صهیونیستی را غده سرطانی می دانند به دلیل آنکه نا امنی گسترده ای را در منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true