×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه کشور در شرایطی به سمت جلو حرکت می کند که تحت تحریم های شدید دولت آمریکا قرار گرفته است، گفت: سایر کشورها نیز به دلیل منافعی که از قِبل آمریکا دارند حاضر به تعامل و همکاری جدی در حوزه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با اشاره به اینکه در چنین شرایطی باید مبتنی بر منابع، توان و ظرفیت های داخلی خود اقداماتی انجام دهیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر شرایط کشور و امکاناتی که در اختیار دولت است واقف هستند و از سوی دیگر افراد زیادی در کشور آسیب پذیر هستند که دولت نمی تواند کمکی به آنها کند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی نگاه رهبری به سمت آحاد جامعه و به ویژه قشر ضعیف و نیازمند جامعه است و مطرح شدن مباحثی چون رزمایش همدلی، کمک مومنانه و مواسات بیانگر این است که نقش مردم در کمک رسانی به هم نوعان خود پر رنگ شود.

کمالی پور با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در زمینه رزمایش کمک مومنانه مقدم شدند و اقدامات خوبی را انجام دادند، عنوان کرد: در گذشته افراد خیر در کشور هزینه هایی را به منظور کمک رسانی انجام می دادند اما این کمک ها سازمان یافته و منسجم نبود.

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نیروهای مسلح، سپاه و بسیج ساماندهی کمک های مومنانه را به خوبی انجام می دهند و با شناسایی جامعه هدف به صورت منسجم و یکپارچه خدمت رسانی و کمک های مومنانه انجام می شود.

وی ضمن اعلام آمادگی در پیوستن به پویش کمک مومنانه ابراز کرد: به عنوان عضوی از جامعه و به لحاظ وظیفه شرعی که بر عهده ماست و مقام معظم رهبری دستور صادر کرده اند و همچنین به عنوان وظیفه ملی از این پویش استقبال می کنیم و در هر جا که ضرورت دارد، اقدام کرده ایم.

کمالی پور خاطر نشان کرد: آمادگی داریم که در کنار سایر مسئولان کشور، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج رزمایش کمک مومنانه وجود داشته باشد تا شاهد آسیب های کمتری نسبت به قشر ضعیف جامعه باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true