×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احمد سالک کاشانی گفت: اگر بصیرت جامعه و آگاهی و دلدادگی ملت ایران نسبت به انقلاب، قرآن، عترت و ولایت روز افزون تقویت شود، نقش جریان داخلی و استکبار جهانی حتما خنثی خواهد شد.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه برنامه های الهی در قالب قرآن و عترت قرآن، رهبری و امامت امت و مردم استوار است و در حقیقت این سه پایه، سه ضلع یک مثلث هستند.

نماینده مجلس دهم ادامه داد: نقش مهم رهبری این است که امت را با محتوای دین در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، ایمانی و اعتقادی، ظلم ستیزی و …با استفاده از برنامه های مختلف اسلام ناب، جامعه را با محتوی اسلام تطبیق دهد و این مسئله اساس پیروزی انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: تا زمانی که مردم به طور وسیع با بصیرت و آگاهی در صحنه باشند، اطاعت اعتقادی و تشکیلاتی از رهبری داشته باشند و به تعبیری وحدت امت حول محور حاکمیت شکل گیرد، انقلاب اسلامی با سرعت پیش خواهد رفت و چنانچه مردم بصیرت خود را از دست دهند و به دلیل مشکلات جای خالی ارتباط با قرآن، عترت، نظام و … با مسائل دیگر پر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود چهل و هفت بار بر واژه مردم تأکید داشتند، عنوان کرد: اساس کار این نظام، پشتیبانی از ولایت فقیه است و این مسئله دشمنان را سرکوب می کند.

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر دین، قرآن و عترت را از مردم بگیرند، پشتوانه این نظام و ولایت از بین خواهد رفت، ابراز کرد: بنابراین دشمنان به عترت، قرآن و ولایت حمله می کنند و شبکه های بیگانه به ستون های اصلی این انقلاب حمله می کنند و به این جریانات دامن می زنند و جریانات داخلی نیز به تبعیت از این سیاست های استکباری شیطان بزرگ به ایدئولوژی زدایی در داخل کشور می پردازند تا مسیر را منحرف کنند.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه این جریانات عنوان می کنند که دست از دین بردارید تا مشکلاتتان حل شود و آن کسی که می خواهد مشکلات را حل کند کشورهای آمریکا، اروپایی است، تصریح کرد: برخی از جریانات داخلی دین زدایی و اسلام زدایی را به تبعیت از شیطان بزرگ و فضای مجازی بیگانگان پیشه خود قرار داده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: اگر بصیرت جامعه و آگاهی و دلدادگی ملت ایران نسبت به انقلاب، قرآن، عترت و ولایت روز افزون تقویت شود، نقش جریان داخلی و استکبار جهانی حتما خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true