×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه پرتاب نخستین ماهواره چند منظوره نور با کاربردهای دفاعی و امنیتی اولین خبر خوش در سال ۹۹ است، گفت: این ماهواره بر قاصد توسط نیرو هوا و فضای سپاه در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب شد و با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه ان شاالله در سال جاری شاهد پیروزی ها و موفقیت های بزرگتری از جمله پرتاب ماهواره نور دو خواهیم بود، تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش و همت نیروهای متخصص و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این اقدام دستاورد بزرگ و تحولی نوین برای کشور محسوب می شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره نور برگ زرین دیگری از موفقیت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: می توان گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز تأسیس این نهاد، فضائی شد.

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ موجب خوشحالی دوستان و از سوی دیگر سبب عصبانیت، ناراحتی و وحشت دشمنان ما از جمله آمریکا جنایتکار شد که از واکنش هایی که نسبت به این موفقیت چشمگیر از خود نشان دادند می توان به عصبانیت و ناراحتی آنان پی برد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران که این اقدام خود آغاز شکل گیری یک قدرت جهانی است، بیان کرد: پرتاب ماهواره نور ابعاد جدید دیگری از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و همچنین سردار سلامی عنوان کرد که سپاه فضایی شد چرا که جهان را از فضا رویت می کند و این مسئله نشان دهنده گسترش اطلاعات راهبردی نیروی دفاعی قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: البته فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد که ماهواره نور، مختص به مسائل نظامی و دفاعی نیست بلکه این اقدام نیرو هوا و فضای سپاه پاسداران، کشور را در عرصه های مختلف به پیشرفت های بزرگی خواهد رساند.

مقدم افزود: مسئله ای که بسیار قابل اهمیت است این است که ساخت این ماهواره در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه و بدون اتکا به هیچ ابر قدرت خارجی و کاملا با دانش و نیروهای داخلی انجام شده است که این مسئله نشان از توان و اراده فولادین و تلاش نیروهای متخصص، متعهد و جوان کشور دارد که با وجود تحریم ها و تهدیدات همه آنها به فرصت تبدیل شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: امروز شاهد هستیم که ابرقدرت ها، شیاطین عالم و در رأس آنها آمریکا جنایتکار که دائما دولت ها را از قدرت پوشالی خود می ترسانند حال در مقابله با یک ویروس عاجز و درمانده هستند و این مسئله پوشالی بودن قدرت آمریکا را به اثبات رسانده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: ما باید تمامی تهدید ها و تحریم های ظالمانه را تبدیل به فرصت کرده و هر روز به پیشرفت ها و موفقیت های بزرگتری دست یابیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: هر جا که خشم دشمنان و از جمله آنها آمریکا جنایتکار بروز می کند، باید بدانیم که موفقیت های ما آنچنان چشمگیر و اثر گذار بوده است که موجب خشم آنان شده است که از شدت عصبانیت و خشم حرف های ابلهانه می زنند تا مورد تمسخر دنیا قرار گیرند.

مقدم ابراز کرد: آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که در مقابل با هر تهدید و تحریم، موفقیت های بیشتری را به رخ خواهیم کشید و این تهدیدها و تحریم ها برای ما فرصت به رخ کشیدن موفقیت ها در تمامی عرصه ها است.

وی ضمن ابراز تأسف از برخی که نگاه به خارج از کشور داشته و توان داخلی را باور ندارند، خاطر نشان کرد: این موفقیت بزرگ جهانی جمهوری اسلامی به کشورهای دنیا شعار «ما می توانیم» ثابت کرد که می توانیم تمامی خواسته های خود را در جهت پیشرفت، ترقی و تعالی کشور دست یابیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true