×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه افرادی که با مأموریت رسمی در سفارتخانه فعالیت می کنند، آن سفارتخانه به عنوان خاک رسمی کشور میزبان است که افراد باید تابع مقررات باشند، گفت: هر اقدام خلاف قانون از ناحیه پرسنل و کارکنان آن سفارتخانه سر بزند متوجه دولتی است که سفرا از آن کشور به کشور میزبان آمده اند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه وزارت امورخارجه آلمان اعلام می کند حضور سفیر آلمان در ایران ارتباطی به تصمیم این دولت در تروریست خواندن حزب الله لبنان ندارد با اقدامات آنها متفاوت است.

وی بیان کرد: سال گذشته شاهد حضور سفیر انگلیس در تجمعات بودیم و امروز نیز سفرای دیگر کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری با رایزنی به دنبال منافع استکباری خود هستند.

کمالی پور تأکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی و وزارت امور خارجه کشورمان باید نظارت داشته باشند تا سفرا از فضای امنی که در اختیار دارند تحت عنوان جاسوسی و موارد دیگر استفاده نکنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه خسارات و ضرر حضور چنین سفرایی در کشور بیشتر شود ضرورت ندارد که این افراد را به کشورمان راه دهیم چرا که تبعات داخلی و خارجی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true