×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمد مهدی زاهدی گفت: هیچ کدام از وزرا طرح رتبه بندی معلمان را به‌صورت کامل اجرا نکردند و صرفا به افزایش حقوق اکتفا کردند.

به گزارش ناب نیوز؛ محمدمهدی زاهدی در دیدار جمعی از اعضاء کانون بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه باید سند تحول بنیادین را از اول انقلاب اجرا  می‌کردیم، گفت: تحول را از آموزش و پرورش باید شروع می‌کردیم و دانشگاه نیز به تبع آن دچار تحول می‌شد.

وی با یادآوری اینکه این سند در سال ۹۰ اجرائی شد افزود: زمانی این‌کار را اجرایی کردیم که فضای فرهنگی کشور دچار تغییر و تحولات شده بود اما سیستم آموزش و پرورش همان سیستم سنتی بود و به راحتی این حرکت و تغییر و تحولات را قبول نمی‌کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از پیش‌بینی سند پشتیبان برای اجرائی نمودن سند ۲۰۳۰ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزود: واقعا جریان نفوذ در آموزش و پرورش رسوخ کرده که بارها این موضوع را تذکر داده‌ایم به طور مثال وقتی ما در کتاب درسی کم رنگ شدن بحث شهدا یا پشت جلد حذف کردن قرآن را می‌بینیم یا مثلاً در کلاس یازدهم هنرستان در سبک زندگی می‌نویسند که اگر می‌خواهید آرامش پیدا کنید به سمت دعا نروید و به سمت موسیقی بروید خوب معلوم است که این یک جریان نفوذ است ولی با پیگیری بعمل آمده در مجلس توانستیم مانع از اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ شویم.

وی همچنین با اشاره به عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان علیرغم فشارهای مجلس گفت: هیچ کدام از وزرا طرح رتبه بندی معلمان را بصورت کامل اجرا نکردند و صرفا به افزایش حقوق اکتفا کردند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true