×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

حمیدرضا ترقی با تأکید بر اینکه هیچ کشوری در دنیا چنین آزادی را برای لشکر جنگ نرم دشمن فراهم نمی کند که اینگونه ملت را تحت تأثیر و هجمه قرار دهند، گفت: تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر وجود شبکه ملی اطلاعات به دلیل مصون ماندن از تأثیرات استعمار مجازی است.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با ناب نیوز؛ گفت: وضعیت کنونی فضای مجازی در کشور با سیاستی که دولت اتخاذ کرده، بهترین فرصت را برای ضد انقلاب، اپوزسیون و تأثیر گذاری افکار عمومی بر نسل جوان ما فراهم کرده است؛ به گونه ای که القائات، شایعات و شبهه افکنی ها با پمپاژ وسیع و گسترده منتشر می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بیش از هزار و دویست نفر از عناصر منافق و فعال در بخش سایبری به صورت شبانه روز در حال تدوین مطالب دروغ و شبهه افکن از طریق کانال ها و شبکه های اجتماعی مختلف علیه ملت ایران هستند تا اذهان و افکار عمومی جامعه را از انتخاب درست و صحیح منحرف و تشکیل دولت جوان، انقلابی و سالم را به تأخیر بیاندازند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی تلاش می کنند تا نسبت به نیروهای انقلابی در جامعه و بین مردم هراس ایجاد کنند و در مجموع آنان محتوایی ارائه می دهند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کاهش دهند و این جریان آمریکا، ارتباط و مذاکره با این دولت را تنها راه نجات کشور جلوه می دهند و این قبیل برنامه ها را به صورت مستمر در بستر فضای مجازی تزریق می کنند.

وی افزود: اگر به صحبت های روزمره مردم توجه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که کلمه به کلمه آنها در صحبت های روزمره برخی از مردم وجود دارد؛ بنابراین اینگونه آزادی، عدم کنترل و رها سازی در فضای مجازی، میدان را برای هجمه و حمله دشمنان انقلاب اسلامی باز می کند و هیچ کشوری در دنیا چنین آزادی را برای لشکر جنگ نرم دشمن فراهم نمی کند که اینگونه ملت را تحت تأثیر و هجمه قرار دهند.

ترقی تصریح کرد: این شرایط بارها مورد انتقاد مقام معظم رهبری قرار گرفته است و جلوی این مسائل هر چه زودتر باید توسط دستگاه قضائی گرفته شود و دستگاه های قضائی، امنیتی و اطلاعاتی نباید اجازه دهند که بیش از این، این بستر برای هجمه دشمن باز شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: متأسفانه هر روز یک شبکه اجتماعی جدید به مجموعه فضای مجازی اضافه می شود؛ شبکه اجتماعی مانند کلاب هاوس که به تازگی ارائه شده است که البته تمام کنترل، هدایت و بهره برداری از آن به دست آمریکا و غربی ها است و آنان با این شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند مسائل مختلف و از جمله انتخابات ما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: غربی ها و دشمنان ما، نقاط قوت و ضعف ما را در بستر فضای مجازی به دست می آورند و برنامه ریزی می کنند که باید به کجا حمله و از چه اقداماتی باید حمایت کنند؛ فعالیت آنها به گونه ای طراحی می شود که احساس می کنیم هماهنگی بین آنان و عوامل نفوذ آنها در داخل و خارج از کشور وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات دشمنان در بستر فضای مجازی قطعا استعمار مجازی محسوب می شود، عنوان کرد: دنیای غرب امکاناتی را در فضای مجازی در اختیار دارد که آن اختیارات در خدمت هیچ قدرت و کشور دیگری نیست؛ بنابراین زمانی که کشوری از خود، شبکه ملی اطلاعات نداشته و متکی به شبکه های اجتماعی بیگانه و استکباری باشد، طبیعتا تحت استعمار مجازی قرار می گیرد.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر وجود شبکه ملی اطلاعات به دلیل مصون ماندن از تأثیرات استعمار مجازی است که متأسفانه تعلل و کوتاهی دولت و وزارت ارتباطات در این خصوص موجب شده است که استعمار مجازی تأثیرات خود را بر جامعه و نسل جوان ما بگذارد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true