×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز، حجت الاسلام ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز کوهبنان گفت: اولین نشانه حکومت صالحان اقامه نماز است، درحال حاضر در ۲۲ مسجد و در ۱۰ اداره شهرستان کوهبنان نماز به صورت جماعت در اول وقت اقامه می‌شود.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مرتضی جعفری ضمن تسلیت ایام وفات حضرت خدیجه کبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم رضوی گفت:همسر مکرم آخرین پیامبر الهی اولین بانویی است که اسلام آورد و حضرت را تصدیق کرد آن هم در زمانی که کسی ایمان نمی‌آورد لذا ایشان تمام اموالش را برای گسترش اسلام در اختیار نبی مکرم اسلام (ص) قرار داد.

امام جمعه کوهبنان گفت: برای جهاد تبیین که مورد عنایت مقام معظم رهبری است باید تلاش بیشتری صورت گیرد، چون دشمنان با جنگ نظامی و فرهنگی نتوانستند کاری از پیش ببرند، اما تلاش دارند در فضای مجازی جای حق و باطل را تغییر دهند.

حجت الاسلام جعفری گفت: باید روشنگری کنیم تا معرفت و بصیرت افراد جامعه را ارتقا دهیم که تشخیص حق از باطل راحت‌تر باشد.

به گفته، حجت الاسلام جعفری باید خدمات نظام اسلامی، ادارات ،نهاد‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های خدمت رسان برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کوهبنان گفت: برخی مناسبت‌ها را باید پر رنگ‌تر کنیم و در راستای مهدویت و آمادگی برای ظهور باید تلاش شود.

حسین سالاری فرماندار کوهبنان نیز گفت: اکثر مصوبات شورای اقامه نماز درسال گذشته عملی شد .

فرماندار کوهبنان گفت: نامگذاری خیابان نماز و نصب تابلو‌های حد ترخص در سال گذشته انجام شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز کوهبنان نیز با اشاره به اینکه اولین نشانه حکومت صالحان اقامه نماز است، گفت: در حال حاضر در ۲۲ مسجد و در ۱۰ اداره شهرستان کوهبنان نماز به صورت جماعت و اول وقت اقامه می‌شود.

در ادامه حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: ده جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته برگزار شد که ۱۷ مصوبه داشتیم و عموما مصوبات عملی شده است.

انتهای پیام/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true