×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمد رضا علیزاده گفت: شاعران و ادیبان نقش مهمی در جهت استفاده از ظرفیت ملی برای ترویج مکتب شخصیت فرا ملی سردار سپهبد شهید سلیمانی دارند.

به گزارش ناب نیوز؛ محمد رضا علیزاده امشب در همایش استانی شعر مقاومت و پایداری آسمانی ترین پرواز در محل سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس شهر کرمان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: خداوند را شاکریم که در این ایام شاهد برگزاری رویدادی دیگر با موضوع سردار سپهبد شهید سلیمانی هستیم.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: همگان ارادت شهید سلیمانی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را می دانیم و تقدیر بر این بود که در شب میلاد این بانوی گرانقدر این همایش برگزار شود.

این مقام مسئول افزود: در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی از ظرفیت های مختلف در حوزه هنر، ادب، رسانه و فرهنگ در جهت تکریم شخصیت وارسته شهید سلیمانی استفاده کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات در سطح ملی در کرمان و سیرجان در نیمه اول اسفندماه اظهار کرد: باید فعالیت ها و رویدادها در راستای سردار سپهبد شهید سلیمانی در زمینه ترویج مکتب حاج قاسم استمرار داشته باشد.

علیزاده بیان کرد: به منظور ماندگاری ترویج مکتب شهید سلیمانی باید از ظرفیت های فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شعر و ادب علاقمند هستند و نگاه ویژه ای به این مقوله دارند، تصریح کرد: شاعران و ادیبان نقش مهمی در جهت استفاده از ظرفیت ملی برای ترویج مکتب شخصیت فرا ملی سردار سپهبد شهید سلیمانی دارند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: قریب به ۲۰۰ اثر شعری به دبیر خانه همایش استانی شعر مقاومت و پایداری آسمانی ترین پرواز ارسال شد که در نهایت ۱۵ اثر انتخاب شدند که در این مراسم مورد قدردانی قرار می گیرند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true