×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی در گفتگو باخبرنگار ما؛ با بیان اینکه دغدغه بزرگان و اولیا الهی در روزهای پایانی ماه رمضان این بود که خدایی ناکرده ماه رمضان سپری شود و ما آمرزیده نشویم و این مسئله درس بزرگی است، گفت: امیدواریم که ما بندگان جزو مرحومین باشیم نه محرومین.

امام جمعه شهرستان بم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری روز جهانی قدس تدبیر حکیمانه ای اندیشیدند، ادامه داد: در آن سال هایی که روز قدس نبود و ملت فلسطین به فراموشی می رفت؛ بنا به خیانتی که برخی از حکام عرب و مسلمان نما در صلح با اسرائیل داشتند؛ امام راحل مسئله فلسطین را احیا کردند.

وی ابراز کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) مشاهده می کنیم که مقام معظم رهبری نیز با همان اهتمام این مسئله را دنبال می کنند و به حمدالهی در جهان اسلام نام و ملت فلسطین زنده است.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی افزود: در برهه ای از زمان رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات را سر می داد و مدعی بود که نقشه های بسیاری برای جهان اسلام کشیده است و امروز نیز مشاهده می کنیم که اسرائیل به دنبال حفظ موجودیت و امنیت خود است و در این راستا دور خود حصار می کشد.

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: جهان اسلام، ملت های آزاده و حتی برخی از یهودیان انسان های آزاده؛ اعمال خشونت بار رژیم صهیونیستی و ماهیت اشغالگرانه این رژیم را قبول ندارند و از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی و حفظ جان مردم راهپیمایی در سراسر کشور برگزار نمی شود، عنوان کرد: قانون طلبگی می گوید کاری که نمی شود انجام داد و موانع و مشکلاتی بر سر راه آن وجود دارد آن را نباید به طور کلی کنار گذاشت بلکه باید حتی الامکان تا حدودی که می شود آن را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی تصریح کرد: شاهد هستیم که کاربران فضای مجازی ابراز نفرت خود از تشکیل رژیم صهیونیستی نشان داده اند که فضای خوب و شایسته ای در جهت افشاگری این رژیم غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده است.

امام جمعه شهرستان بم  با بیان اینکه ما نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه خود می دانیم که آنچه در این زمینه از ما ساخته است انجام دهیم، گفت: مساجد، ادارات، شهرداری ها و دیگر نهادها باید فضای ضد صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین را باید ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از فضای مجازی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار ارزشمند است، ابراز کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی ضمن اینکه تهدید است فرصت ارزشمندی است که باید از آن استفاده کنیم که در این راستا می توانیم بازنشر و تولید مطالب در جهت تجلیل و گرامیداشت روز جهانی قدس داشته باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true