×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

محمد مهدی زاهدی گفت: مقصر اصلی شرایط به وجود آمده در زمینه بیماری کرونا را دولت و شخص رئیس جمهور می دانم.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با ناب نیوز؛ با اشاره به شیوع بیماری کرونا در پیک چهارم و قرمز شدن اکثر نقاط کشور گفت: روز گذشته در صحن علنی اعتراض و نگرانی شدید خود را نسبت به تسامح، تساهل، بی تدبیری و سو مدیریت دولت در زمینه کنترل کرونا و مسائل مربوط به قرنطینه اعلام و بیان کردم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بهترین زمانی که ما می توانستیم از شر بیماری کرونا خلاص و راحت شویم، تعطیلات عید بود و دولت می توانست از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه حالت قرنطینه ای را به وجود آورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه دولت این اقدام را انجام داده بود، هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونا نداشتیم و شاهد آمار وحشتناک روزانه بالای ۲۰ هزار نفر مبتلا نبودیم؛ بنابراین مقصر اصلی شرایط به وجود آمده در زمینه بیماری کرونا را دولت و شخص رئیس جمهور می دانم.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور را سئول مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا می دانم چرا که به واسطه بی توجهی دولت، این شرایط صورت گرفته است و ایشان باید جواب این مرگ و میرها را بدهد و در قیامت نیز باید جواب خداوند را بدهد؛ چرا که ایشان مدیر، رئیس جمهور، رئیس ستاد کرونا و رئیس دولت تدبیر و امید است.

زاهدی اظهار کرد: قبل از تعطیلات عید تنها چند شهر در استان خوزستان در شرایط قرمز کرونایی بودند؛ اما به یک باره اکثر شهرهای بزرگ و کوچک دچار وضعیت قرمز شده اند و هم اکنون شاهد آمار ابتلا روزانه بالای ۲۰ هزار نفر و مرگ و میرهای سه رقمی ناشی از کرونا هستیم و این مسئله کاملا بی تدبیری دولت را نشان می دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که موجب به وجود آمدن شرایط قرمز کرونایی در کشور شده است باید مجازات شود، خاطر نشان کرد: روز گذشته از هئیت رئیسه درخواست داشتم که رئیس جمهور را به مجلس فراخوانده و از ایشان سوال شود که چگونه مدیریت صورت گرفته که نتیجه آن وضعیت وخیم و بحرانی در کشور شده است و از هئیت رئیسه خواستم که در این زمینه تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true