×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز، به نقل ازخبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان، با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مناسب مسئولان به مردم خطاب به مدیران، گفت: مردمی بودن مسئولان یعنی برای خدا و از سر اخلاص کار کردن. مسئولان محترم آیا وقتی مراجعه کننده به محل خدمت شما می آید مورد احترام قرار می گیرد یا اینکه هتک حرمت می شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان وقت رسیدگی بیشتر به امور از جمله خدمت رسانی به مردم در حرکت های جهادی و کار خیر است، ادامه داد: در فرهنگ دینی ما مسئولان حقی نسبت به حقوق مردم دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه سه مسأله مهم در رهنمودهای مقام معظم رهبری از آغاز سال جدید تاکنون داریم، گفت: اولین مسأله سیاست های کلی مسائل اجتماعی است که ابلاغ شد و عمل کردن به آنها، برای قشر آسیب پذیر جامعه جریان امید بخشی است که ما را به عدالت اجتماعی نزدیک می کند.

علیدادی سلیمانی مسأله دوم را نامگذاری سال برشمرد و با تاکید بر اینکه راه نجات کشور تولید دانش بنیان و اشتغال است، ادامه داد: این ۲ محور کشور را در بخش اقتصادی دچار مشکل کرده که امیدواریم این مهم در دستور کار دولتمردان به صورت جدی قرار گیرد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: بخش سوم نیز رهمنودهای حکیمانه رهبری انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی از جمله مردمی ماندن مسئولان است که در یک سخنرانی مفصل راهبردها و سیاست ها را به بهترین وجه ممکن برای مسئولان و کارگزاران تبیین کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همچنین در بیانات اخیر خود دفاع منطقی از حقوق کشور در مذاکرات هسته ای و ایستادن در مقابل زورگویی های دشمن و زیاده خواهی های طرف مقابل و نیز گره نزدن سرنوشت اقتصادی کشور به مذاکرات هسته ای تاکید داشتند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر جریان فعال دفاع از حقوق مردم در رده های نظام در دولت و مجلس و نیز یکپارچگی در مقابل دشمنان ایستادن تاکید داشتند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اهمیت این موضوع که مسئولان هم قابل نقد هستند گفت: رسانه ها و گروه های فعال به این امر باید توجه بیشتر داشته باشند و نقد نباید ناامیدکننده، تحقیر و تخریب کننده باشد.

وی تاکید کرد: نباید نسبت به مسئولان بدبینانه نگاه کنیم و به آداب نقد توجه داشته باشیم؛ همانگونه که نقدهای جهت دار و تحقیر کننده اخلاق جامعه را هدف قرار می دهد و آسیب می زند نقدهای دلسوزانه و عادلانه سبب رشد جامعه می شود.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت این روز، افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروز جلوه ای از غرور ملی و عزت دینی ماست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true