×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی ایشان گفت: معظم له تحقق معارف بعثت را در فضای جامعه امروزی ما و همچنین بروز و ظهور آن را در رفتار مردم و تبدیل کردن آن به منظور  پیشرفت کشور را نیازمند به قدرت سیاسی دانستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که اگر بخواهیم اهداف و معارف بعثت در جامعه پیاده شود لازمه این امر آن است که ما از قدرت سیاسی بالایی برخوردار باشیم؛ چرا که نسخه ای که امام خمینی(ره) در کشور محقق کردند؛ همان نسخه بعثت پیامبر اسلام(ص) بوده است.

وی افزود: خداوند نیز به امام راحل کمک کرد تا بتواند با قدرت ایمانی و اسلامی که در مردم جامعه وجود داشت بعثت پیامبر را در جامعه اسلامی زنده کند و معارف آن را در مسیر تحقق عملی قرار دهد؛ بنابراین اگر ما بخواهیم معارف بعثت پیامبر اکرم(ص) را در جامعه به طور کامل پیاده کنیم نیازمند ابزار قدرت هستیم.

ترقی بیان کرد: ابزار قدرت شامل قدرت نظامی، فضای مجازی، بهداشت و حفظ حیات جسمی مردم، قدرت در عرصه اقتصادی و تولید که جهش تولید باید به عنوان یک ابزار قدرت مورد توجه قرار گیرد و قدرت جمعیت جوان کشور است که باید با تولید مثل و رشد جمعیت جوان کشور به سمتی حرکت دهیم که نیروی جوان، با نشاط و پر توان جامعه همواره حفظ شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: معظم له تأکید کردند که ملت ما از آزمون های مختلفی طی چهل سال گذشته عبور کرده است و توانسته در برابر تمامی دشواری ها غلبه پیدا کند و همین امر موجب قدرتمند شدن ملت و توانایی کشور به منظور مقابله با چالش ها و مشکلات پیش روی جامعه  شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ادعای آمادگی آمریکا به منظور کمک به ملت ایران در راستای مقابله با کرونا تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب چند موضوع را در این زمینه مطرح کرده اند؛ ایشان ده صفت را برای آمریکا به کار بردند که در واقع ماهیت واقعی این رژیم را نشان می دهد.

وی ادامه داد: خبیث ترین دشمن، عنود ترین دشمن، دروغگو، وقیح، طماع، شارلاتان بودن در رفتار و گفتار، ظالم، سندگل، بی رحم و تروریست بودن آمریکا از جمله ده صفتی بود که مقام معظم رهبری برای آمریکا برشمردند و ماهیت شیطانی این دولت را برای ملت ایران تبیین کردند.

ترقی عنوان کرد: طبیعی است قدرتی با چنین ویژگی هایی اینکه ادعا می کند که می خواهد به ملت ایران کمک کند این ادعا یک دروغ فریب کارانه ای بیش نیست؛ کسی که تمامی شرارت ها و صفات بد دنیا را در درون و ماهیت خود دارد، ادعای اینکه می خواهد به ملت ایران کمک کند، ادعای بسیار واهی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه آمریکایی ها بر اساس اسناد و مدارک متهم به تولید ویروس کرونا هستند، افزود: هیچ عاقلی از دولتی که متهم به تولید این ویروس به منظور از بین بردن ملت هاست، کمک نمی گیرد و به کمک او اعتماد نمی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکا در زمینه مقابله با کرونا ویروس ناتوان و عاجز هستند، ابراز کرد: آنان اغراق می کنند که توانایی مداوا و پیشگیری از شیوع این بیماری را در کشورشان ندارد و از امکانات لازم برای مردم خودشان برخوردار نیستند؛ پس چگونه این ادعای فریبکارانه را مطرح می کنند که ما آماده ایم به ایران کمک کنیم؟

وی تأکید کرد: قطعا ملت ایران این نوع کمک از دشمنانش که متهم به ساخت کرونا ویروس هستند نمی پذیرد و شأن ملت ایران نیست که دست کمک به سوی دشمنان خود به منظور غلبه بر مشکلات دراز کند.

ترقی گفت: رهبرحکیم انقلاب در بیانات نوروزی خود به معارف بعثت، آزادی و عدالتی که پیامبر اکرم(ص) در چهارده قرن گذشته در متن قرآن برای جامعه بشری ارزانی داشتند را بسیار خوب توضیح دادند و تأکید کردند که دنیای غرب چهار قرن بیشتر نیست که با مفاهیم آزادی و عدالت آشنا شده است در حالی که اسلام ۱۲ قرن جلوتر از غرب به این مسائل پی برده و بر آن تأکید و توجه داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاین خاطر نشان کرد: اسلام از لحاظ تمدن بسیار جلوتر از غرب است و ما باید به منظور پیاده کردن معارف بعثت پیامبر اسلام(ص) در جامعه به قدرت و توانمندی های خود تکیه کنیم تا بتوانیم برای جامعه سازی و دولت سازی اسلامی به منظور شکل گیری تمدن نوین اسلامی اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true