×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سنجری در گفتگو باخبرنگار ما؛ در خصوص فعالیت های بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته اقدامات خود را آغاز کرده ایم.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: یکی از فعالیت های در زمینه تولید ماسک در سطح استان بوده است و به ویژه در شهرستان جیرفت روزانه بین ۲ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار تولید ماسک انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ طلبه خواهر کرمانی در کارگاه های تولید ماسک ابراز کرد: در راستای ضدعفونی کردن معابر و مراکز درمانی در سطح کل استان به صورت مستقل، همراه با گروه های جهادی و مردمی اعزام روحانی انجام صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری با بیان اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه ضدعفونی کردن ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در سطح شهر به مدت سه روز در خیابان شهید بهشتی کرمان صورت گرفته است، اظهار کرد: اطلاع رسانی خودرویی در نقاط مختلف سطح شهر کرمان از دیگر فعالیت هایی است که توسط بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اتخاذ شده است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان عنوان کرد: در برخی از شهرستان ها ستادهایی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیر حوزه علمیه، بسیج طلاب تشکیل شده است.

وی افزود: در مرکز استان این ستاد به فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مدیر حوزه علمیه استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه، مسئول امور حوزه علمیه نمایندگی ولی فقیه و مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه  جلسات هفتگی برگزار و تصمیمات مد نظر اتخاذ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری تصریح کرد: در زمینه مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ۱۰ تن از روحانیون بسیجی به منظور انجام مسائل مربوط به متوفیان، کفن و دفن اعلام آمادگی انجام کار کرده اند و همچنین ۱۰۰ نفر از روحانیون در زمینه آموزش بهیاری و امور درمانی به منظور حضور در بیمارستان های استان اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز شبکه بهداشت استان به کارگیری شوند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: با توجه به عدم برگزاری نماز جماعت و جلسات به منظور عدم شیوع بیماری کرونا، ائمه جماعات و روحانیون اقدام به تولید محتوا، یادداشت، سخنرانی های کوتاه و پاسخ به شبهات در فضای مجازی کرده اند و میزان فعالیت روحانیت با توجه به شیوع این بیماری در فضای مجازی بیشتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب استان کرمان فعالیت خود را تا اتمام شیوع این بیماری انجام خواهند داد، خاطر نشان کرد: تأمین هزار سبد کالا برای نیازمندان در سطح شهرستان کرمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true