×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: با خلاء عظیمی در زمینه فضای مجازی مواجه هستیم و چنانچه دشمنان با یک شبهه نیم دقیقه ای می توانند فضای مجازی را پر و یک مسلمان را از دین خارج کنند، فضای مجازی ما نیز باید از پاسخ به شبهات و مطالب قرآنی و اسلامی غنی باشد.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز شب گذشته در جمع مردم در مسجد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم به اوقات فراغت باقیمانده فرزندانشان توجه بیشتری داشته باشد، گفت: ایام تعطیلات تابستان رو به اتمام هستند و این در حالی است که ما فرزندان را به حال خود وا نهاده ایم.

وی ادامه داد: متأسفانه هیچ یک از نهادهای دولتی، حوزه های علمیه و دانشگاه ها و .. حق مطلب را در این زمینه ادعا نکرده اند و نوجوانان را رها کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کرمان حدود یک هزار هئیت مذهبی وجود دارد، بیان کرد: طبق حدیث شریفه ثقلین عترت و قرآن از یکدیگر جدا نیستند؛ اما متاسفانه هئیت های مذهبی ما عزاداری برای اهل بیت علیه السلام دارند در حالی که متأسفانه قرآن ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با بیان اینکه عزاداری برای اهل بیت علیه السلام از قرآن جدایی ندارد، ابراز کرد: نباید منتظر این باشیم که مسئولین دولتی و نهادهای دیگر جوانان و نوجوانان ما را نجات دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز با تأکید بر اینکه مفاهیم قرآن بر جوانان اثر خواهد گذاشت، عنوان کرد: جامعه ما را جوانان و نوجوانان خواهد ساخت همان گونه که قیام امام خمینی(ره)  به وسیله جوانان به پیروزی رسید.

وی تأکید کرد: با خلاء عظیمی در زمینه فضای مجازی مواجه هستیم و چنانچه دشمنان با یک شبهه نیم دقیقه ای می توانند فضای مجازی را پر و یک مسلمان را از دین خارج کنند، فضای مجازی ما نیز باید از پاسخ به شبهات و مطالب قرآنی و اسلامی غنی باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همان گونه که دشمن به نیروی های خود اضافه می کند ما نیز به نیروهای دفاعی خود بیافزایم و باید فضای مجازی را در دست بگیریم، خاطر نشان کرد: در وضع موجود و مشکلات فعلی جامعه همه باید پاسخگو امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true