×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود انجام برخی اقدامات در جنوب استان کرمان اما متأسفانه شاهد عمق فاجعه و شکاف بین جنوب کرمان و سایر نقاط کشور و حتی شمال استان هستیم که این مسئله نشان می دهد که ما هنوز ابتدای راه قرار گرفته ایم.

 

به گزارش ناب نیوز؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به آغاز هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: در گذشته جنوب استان کرمان کمتر دیده و مورد توجه قرار گرفته است و این مسئله موجب شد که در این منطقه در حوزه های مختلف مشکلاتی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در موضوعات آب، برق و راه های روستایی، موارد توسعه ای مانند ریل، فرودگاه، هواپیما و ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی در بخش کشاورزی مشکلات متعددی وجود دارد که حل تمامی این مشکلات عزم و اراده قوی از سوی دولتمردان را می طلبد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود انجام برخی اقدامات در جنوب استان کرمان اما متأسفانه شاهد عمق فاجعه و شکاف بین جنوب کرمان و سایر نقاط کشور و حتی شمال استان هستیم که این مسئله نشان می دهد که ما هنوز ابتدای راه قرار گرفته ایم.

کمالی پور تأکید کرد: دولتمردان باید نگاهشان را به جنوب کرمان ویژه تر کنند و در جهت کمک به توسعه زیر ساخت ها و تکمیل پروژه های ناتمام در این منطقه گام اساسی و جدی بردارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با وجود اقداماتی که در این منطقه انجام شده است اما هم اکنون حدود هزار کیلومتر راه روستایی فاقد آسفالت و دسترسی در این منطقه وجود دارد و ۱۸۲ روستا از آب آشامیدنی سالم محروم است؛ همچنین در حوزه بهداشت علی رغم انقلابی که در این حوزه صورت گرفته است باز هم در جنوب استان کرمان مشکلاتی وجود دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه مدرسه سازی و سرانه ورزشی شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذرانیم و در اشتغال فارغ التحصیلان با بحران بیکاری رو به رو هستند و مسائل متعدد دیگری که نیازمند تلاش جدی و فعالیت دولت است.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true