×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

یدالله موحد گفت: ۳۲ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی این استان، همزمان با سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی مورد عفو رهبری و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

به گزارش ناب نیوز؛ یدالله موحد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس پیشنهاد ریاست قوه قضاییه، با عفو و تخفیف مجازات یک هزار و ۸۴۹ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ۳۲ محکوم شامل عفو و تخفیف مجازات شده اند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۰ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند و مجازات اعدام پنج نفر به حبس تبدیل شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: همچنین در راستای عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و روز جمهوری اسلامی، ۱۷ نفر از محکومان این استان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.

موحد خاطرنشان کرد: مددجویان بهره مند شده از عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی مربوط به شهرستان های کرمان، بافت، رفسنجان، کهنوج، فاریاب، زرند و فهرج بوده اند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true