×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حسن بیگی گفت: مقام معظم رهبری اشرافیت کامل بر شرایط بین المللی و اطلاعات ویژه ای درباره آمریکا دارند.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب با مسئولان و کارکنان قوه قضائیه گفت: خوشبختانه مقام معظم رهبری اشرافیت کامل بر شرایط بین المللی و اطلاعات ویژه ای درباره آمریکا دارند.

وی با بیان اینکه بیش از یک قرن از تبلیغات شکست ناپذیر بودن آمریکا پس از فروپاشی شوروی می گذرد، ادامه داد: این در حالی است که در موارد متعدد جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکایی ها محکم و استوار ایستاده است و آمریکایی ها نتوانسته اند به ایران لطمه ای وارد کنند.

امروز ایران در مقابل آمریکا ابر قدرت است

حسن بیگی با اشاره به اینکه امروزه ایران در قالب ابر قدرت در مقابل آمریکایی ها قد علم کرده است، عنوان کرد: در سال ۱۳۵۷ امام راحل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ در آن مقطع ایران گرگ و میش بودیم و توانایی ما در مقابل آمریکایی ها بسیار ناچیز و در حد صفر بود.

این مقام مسئول افزود: در آن زمان جمهوری اسلامی ایران فقط یکی از مولفه های قدرت را در سطح جهانی داشت و آن هم رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) و ملت بی بدیل ایران بود که با انقلاب خود در برابر آمریکایی ها قد علم کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروزه تمامی مولفه های قدرت در دست ملت ایران و پدال قدرت زیر پاهای رهبر حکیم انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی رهبری بی بدیلف ملتی بی نظیر و قدرت دفاعی بسیار بالا دارد.

در سطح منطقه نظام اسلامی قدرتی تحت عنوان مقاومت ایجاد کرده است

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت دفاعی خود می تواند در برابر تجاوزات ابر قدرت ها مقابله کند و در سطح منطقه نیز شاهدیم که به واسطه نظام اسلامی قدرتی تحت عنوان مقاومت ایجاد شده است که گوشه ای از این مقاومت را در یمن مشاهده می کنیم که توانسته اند آمریکا، اسرائیل و اروپا را در قالب عربستان سعودی به زانو در بیاورند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه آمریکا نیز امکانات متعددی در اختیار گروه تروریستی داعش در منطقه قرار داد، اظهار کرد: فراموش نمی کنیم که دانشمندان ما ابزار و سلاح ضد عناصر داعش را می ساختند به گونه ای که داعشی ها عملا ضربه می خوردند.

این مقام مسئول گفت: آمریکایی ها با  ناوهای خود در نزدیکی آب های ایران می آیند و می خواهند آزمایش کنند که ایران چه خواهد کرد و زمانی که هواپیما و هلیکوپتر های جمهوری اسلامی ایران از نزدیکی آنان عبور می کنند؛ آمریکایی ها جرأت انجام حرکتی را ندارند.

اشراف کامل رهبری به شرایط آمریکا و امور بین الملل/عده ای دستشان زیر ساطور غربی ها است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موارد فوق بیانگر اشراف بسیار بالای مقام معظم رهبری در سطح بین المللی است، ابراز کرد: از جمله نکات دیگری که معظم له مردم ایران را بارها مورد توجه قرار دادند این است که عده ای دستشان زیر ساطور غربی ها است.

وی افزود: فردی که در ایران است و خانواده اش در کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، انگلیس و …. هستند؛ فلذا به دلیل شرایطی که بر خانواده او حاکم است تلاش می کند که عنصر و مزدور آمریکا، موساد و سازمان سیا باشد و همواره تبلیغاتی از آنان در سطح کشور انتشار می دهد تا دل مردم را خالی کند.

حسن بیگی ادامه داد: در این زمینه نیز شاهاد بودیم که ۹۹ درصد مردم به این مطالب و تبلیغات توجه ندارند و ایمان دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران  همچون خورشید در دنیا می درخشد و آمریکایی ها نمی توانند هیچ آسیبی به نظام ما برسانند.

بنا به فرموده رهبری؛ دوران بزن و درویی تمام شده

این مقام مسئول بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب صراحتا بیان کردند که آمریکا هرگز حمله نمی کند و جنگی در منطقه رخ نخواهد داد؛ امروز نیز شاهد هستیم افسران ارشد آمریکایی می گویند که اگر ما جنگی را با ایران آغاز کنیم؛ پایان آن با نخواهد بود.

وی عنوان کرد: امروزه فرمانده نیروی دریایی پایگاه پنجم مستقر در بحرین به رئیس جمهور آمریکا نامه می نویسد که اگر ما جنگ را آغاز کنیم بیش از ۱۵ هزار نیروی ما کمتر از یک چشم بر هم زدن زیر موشک های سپاه پاسداران ایران منهدم خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری که امروز دیگر دوران بزن و درو نیست، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی می دانند که اگر زدند، خواهند خورد؛ همانگونه که پس از حمله داعش به مجلس و حرم مطهر امام خمینی، مقر داعش در کنار پایگاه نظامی آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.

قوه قضائیه با قدرت عدالت را در جامعه حکمفرما کند

حسن بیگی با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته ابراز کرد: همه می دانیم که حاکمیت مطلق در سطح جهان بر همه کشورها از ناحیه قدرت و جایگاه قوه قضائیه اعمال می شود و قوه قضائیه با توجه به قدرتی که در اخیتار دارد باید عدالت را در جامعه حاکم کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه عدالت با پارتی بازی، نادیه گرفتن و ضعف در سیستم قوه قضائیه اجرایی نمی شود، اظهار کرد: شاهد بودیم که آیت الله رئیسی صراحتا بیان کردند قضاتی که فاسد هستند اخراج می شوند و وکلایی که متختلف هستند وکلاتشان لغو خواهد شد؛ اگر این موارد در جامعه اجرا شود حاکمیت قانون در جامعه ما حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از ریاست قوه قضائیه به وطر جد خواستند که با برنامه وراد شوند و آیت الله رئیسی نیز قبل از ورود به قوه قضائیه برنامه های خود را ارائه دادند که رهبری نیز توصیه هایی داشتند که آن برنامه را اصلاح کردند .

حل مشکلات با ریشه کن شدن سرچشمه فساد در کشور/ بزرگترین وظیفه قوه قضائیه برخورد با عناصر خائن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رهبر فرزانه انقلاب تأکید موکد داشته اند که به دنبال افراد کوچک نروید زیرا آنان وقت شما را می گیرند و شما به سرچشمه فساد و نقطه قدرت و عناصری که در رده های بالا هستند توجه داشته باشید که اگر سرچشمه فساد خشکیده شود همه جا مشکل حل خواهد شد.

حسن بیگی با اشاره به اینکه  مسئله دیگری که رهبری دائما تأکید دارند این است که مدیران کشور باید سرگرم کار باشند و به وظایفشان عمل کنند تا بتوانند به جامعه خدمات ارزشمندی ارائه دهند، تصریح کرد: احتمال دارد اطراف مدیران عناصری لانه و رخنه کرده باشد تا از موقعیت ها سوء استفاده کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: رهبری در گذشته هم تذکراتی را داده اند که مدیران حاشیه ها را هم مراقبت کنند، فلذا  یکی از وظایف قوه قضائیه این است که حاشیه ها را مراقبت و با کمک نیروهای اطلاعاتی خطرات را گوش زد کند؛ چرا که پیشگیری از مچ گیری و برخورد قضائی مقدم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: پاک بودن، پاک شدن و سالم بودن قوه قضائیه از جمله موارد دیگر مورد تأکید مقام معظم رهبری بود؛ بنابراین قوه قضائیه بزرگترین وظیفه اش اجرای عدالت همراه با عامال قانون و برخورد با متخلفین و عناصر خائن است.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true