×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به اینکه مبارزه با فساد توسط دستگاه قضائی امروزه شدت گرفته است، طرح مسائل و موضوعاتی می تواند حرکت به سمت فساد زدایی را در کشور تحت تأثیر قرار دهد و این مسئله نشان می دهد آنهایی که از روند مبارزه با فساد می ترسند دست به چنین اقداماتی می زنند تا جلوی حرکت دستگاه قضائی را در این رابطه بگیرند.

 

به گزارش ناب نیوز؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به انتشار خبر کذب محکوم شدن«سحر خدایاری» توسط برخی از نمایندگان گفت: یکی از اقدامات فعلی دشمن حاشیه سازی در مسائل کشور و منحرف کردن افکار عمومی مردم از مسائل اصلی، فرعی و حاشیه ای به ویژه موضوعاتی که می تواند در جامعه زمینه دو قطبی را به وجود آورد، است.

وی ادامه داد: ایجاد دو قطبی هایی مانند تعارض بین مسلمانان و بی قیدهای نسبت به اسلام، طرفداران حجاب با مخالفین این امر و طرفداران و مخالفین حضور بانوان در ورزشگاه جزو استراتژی دشمن است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: دشمن برای آنکه این استراتژی تحقق پیدا کند با برنامه ریزی دقیق، حساب شده و از قبل طراحی شده به دنبال سوژه هایی است تا بتواند تسلطی در این خصوص در فضای مجازی کشور ایجاد کند تا مسئولین و نخبگان سیاسی ما را تحت تأثیر و واکنش قرار دهد و از آنها برای تکمیل پازل خود استفاده کند.

ترقی ابراز کرد: در چنین شرایطی کسانی که مسئولیتی در کشور دارند و یا تربیونی در اختیاردارند و حرف هایشان در جامعه نفوذ دارد باید توجه داشته باشند که واکنش نشان دادن به هرخبری که صدق و کذب آن مشخص نیست؛ نه تنها نشانه ضعف سیاسی و فقدان بصیرت در فرد است؛ بلکه نشانه ساده اندیشی او در مسائل جاری جامعه است که به راحتی فریب نقشه های دشمن را می خورند.

وی با بیان اینکه افرادی که این نوع واکنش ها را نشان می دهند از دو حالت خارج نیستند، اظهار کرد: آنان یا فریب توطئه و نقشه دشمن را خورده اند و یا خودشان با دشمن همکاری می کنند به این معنا که آنان ستون پنجم دشمن در کشور برای طرح این نوع موضوعات حاشیه ای در داخل و تشویش افکار عمومی جامعه هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه تشویش افکار ممکن است علیه دستگاه قضائی باشد، افزود: با توجه به اینکه مبارزه با فساد توسط دستگاه قضائی امروزه شدت گرفته است، طرح مسائل و موضوعاتی می تواند حرکت به سمت فساد زدایی را در کشور تحت تأثیر قرار دهد و این مسئله نشان می دهد آنهایی که از روند مبارزه با فساد می ترسند دست به چنین اقداماتی می زنند تا جلوی حرکت دستگاه قضائی را در این رابطه بگیرند.

ترقی با اشاره به اینکه این افراد یا عامل و ستون پنجم دشمن هستند و یا فریب خورده اند، تصریح کرد: چنانچه این افراد فریب خورده هستند صلاحیت سیاسی در کشور برای اظهار نظر ندارند چرا که به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند و منفعل می شوند و حرفی می زنند که دشمن استفاده می کند و در پازل دشمن قرار می گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه آنان وابسته به دشمن و ستون پنجم هستند باید شناسایی شوند و دستگاه های قضائی و امنیتی با آنها برخورد کنند؛ همان گونه که با افرادی که برای مسیح علینژاد فیلم ارسال می کردند برخورد شد؛ با افرادی که عاملیت دشمن را در داخل کشور انجام می دهند و بستر ساز تحقق افکار و اندیشه دشمن هستند باید برخورد جدی قضائی شود.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true