×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

سید حسین صابری گفت: در جهت تبیین شعار سال بازبینی، بازنگری و اصلاح فوری قوانین ازجمله قوانین گمرکی، بانکی، مالیاتی و حمایت از تولید داخلی از سوی مجلس انقلابی و آیین نامه های اجرایی از سوی دولت و نظام بانکی نیز ضرورت جدی دارد.

به گزارش ناب نیوز؛ سید حسین صابری در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» گفت: تاکید بر تولید در نامگذاری سال جدید بیانگر اهمیت تولید در اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی و آثار ارزنده و پایدار آن بر اقتدار کشور، ارتقاع کمی و کیفی سطح زندگی و تأمین عزتمندی معیشت دائمی مردم است.

این فعال سیاسی ادامه داد: این مهم در سال۱۴۰۰ نیز مورد توجه و تاکید و نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری قرار گرفته و به تصریح مقام عظمای ولایت خطاب به دولتمردان باید مورد عنایت ویژه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان و اندیشمندان باید به این مهم توجه و در خدمت مشاوره مسئولین قرار گیرند، عنوان کرد: یکی از موارد موثر در حمایت از تولید و پشتیبانی و رفع موانع،  توجه به کاهش و اصلاح فرآیندها است.

صابری با اشاره به مطلب فوق افزود: جا دارد در این عرصه مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی با استفاده از علم و تجربه کارشناسان و ارزیابی عملکردها از سوی مراجعین کارآفرینان و تولیدکنندگان پرداخته و موارد غیر ضرور را حذف نمایند تاموجبات تسریع در کار و افزایش انگیزه ها فراهم شود.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: بازبینی، بازنگری و اصلاح فوری قوانین ازجمله قوانین گمرکی، بانکی، مالیاتی و حمایت از تولید داخلی از سوی مجلس انقلابی و آیین نامه های اجرایی از سوی دولت و نظام بانکی نیز ضرورت جدی دارد و این مهم باید مورد عنایت خاص و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true