×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به صادرات بنزین از سوی جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا  گفت: پس از تحریم های ظالمانه که در طول چهل سال گذشته کشور ما را با برخی از مسائل و مشکلات رو به رو کرده بود، جوانان، دانشمندان و آحاد مردم به جمع بندی رسیدند که اگر بخواهیم استقلال، آزادی و جمهوریت اسلامی نظام را حفظ کنیم باید به خودکفایی کشور توجه داشته باشیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله  مسائلی که در زمینه خود کفایی مطرح شده، مسئله اقتصاد مقاومتی است؛ به این معنا که در کنار تمامی ویروس هایی که از طریق دشمنان برای ما ارسال می شود، بتوانیم خودمان را مقاوم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل ما قبل و بعد از انقلاب خام فروشی بوده است، عنوان کرد: خوشبختانه با اقدام گسترده ای که در خصوص محصولات و کالاهای معدنی صورت گرفته، از خام فروشی مواد معدنی تا حدود بسیاری جلوگیری به عمل آمده است.

حسن پور افزود: خام فروشی فرآورده های انرژی یکی از معضلات و مشکلات کشور بوده که سرمایه های فرزندان آینده کشورمان را با خام فروشی به تاراج می رفت که اقدام اخیر وزارت نفت در دور زدن تحریم ها و ارسال بنزین به جای نفت خام به کشور ونزوئلا نشان از تونمندی و ضریب هوشی بالای ایرانیان داشت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان نقطه عطف تاریخ کشور توانست بار دیگر توانمندی فرزندان عزیزمان را به منحصه ظهور برساند و این اقدام موجب شد که امروز بتوانیم به جای نفت خام، بنزین به ونزوئلا صادر کنیم.

وی تأکید کرد: جا دارد در این عرصه از تمامی نیروهای مسلح که در دریا سیطره دارند، نیروی دریایی پر توان، ارتش و سپاه پاسدارن قدردان باشیم و امیدواریم در سایر محصولات هم بتوانیم صادر کننده باشیم.

حسن پور در پایان با تأکید بر اینکه صادرات بنزین به دور ترین نقاط دنیا نشان از توانمندی بالا  کارشناسان ایرانی است، خاطر نشان کرد: چنانچه می خواهیم کشور آنگونه که شایسته مردم و بر اساس قانون اساسی است،اداره شود، باید توجه خاصی به مباحث صادرات داشته باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true