×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امان الله علیمرادی گفت: شهیدان رجایی و باهنر صادقانه وارد میدان مسئولیت شدند و به توفیقات الهی خوب عمل کردند و سرانجام به فوز عالی شهادت نائل شدند.

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید”در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند”.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هفته‌ دولت که امید است برای مردم ما حامل نویدهای امیدوار کننده و خبرهای خوش باشد و برای مسئولان دولتی، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام و اهداف مقدّس و والای اسلامی اوست، ان‌شااللَّه بر دولت جدید و بر ملت ایران مبارک باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: این دو مرد بزرگ انسان‌های مؤمن و مجاهد فی سبیل‌اللَّه بودند و مصداق واقعی آیه‌ شریفه‌ «من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللَّه علیه» محسوب می‌شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر صادقانه وارد میدان مسئولیت شدند و به توفیقات الهی خوب عمل کردند و سرانجام به فوز عالی شهادت نائل شدند، خاطر نشان کرد: خداوند درجاتشان را عالی تر کند و یاد آنها را همیشه در جامعه‌ ما زنده بدارد و مسئولان را در ادامه راهشان کمک کند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true