×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تشکیل دولت شهید رجائی و حضور شهید باهنر به عنوان نخست وزیر این دو یار دیرینه امام خمینی (ره)، ثبات لازم در کشور حاکم شد و این دو شهید توانستند ساده زیستی را به عنوان الگوی پذیرفته شده انقلاب اسلامی و به تأسی از امام راحل در جامعه جمهوری اسلامی ایران نهادینه کنند.

به گزارش ناب نیوز؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: دولت این دو شهید در شرایطی شکل گرفت که توطئه های مشترک غرب و شرق علیه ایران و همچنین وجود ده ها گروهک تروریستی از جمله فرقان و منافقین ناپایداری شدیدی را در داخل کشور به وجود آورده بود.

وی ابراز کرد: با تشکیل دولت شهید رجائی و حضور شهید باهنر به عنوان نخست وزیر این دو یار دیرینه امام خمینی (ره)، ثبات لازم در کشور حاکم شد و این دو شهید توانستند ساده زیستی را به عنوان الگوی پذیرفته شده انقلاب اسلامی و به تأسی از امام راحل در جامعه جمهوری اسلامی ایران نهادینه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در آن زمان نسل های اول انقلاب به خوبی به یاد دارند که شهیدان باهنر و رجائی به عنوان الگوهای پاک دستی و ساده زیستی در دولت وقت مطرح بودند و همه جوانان آن زمان در ایران از این دو بزرگوار الگو می گرفتند.

هانی زاده با تأکید بر اینکه شهیدان رجائی و باهنر سرمشق زندگی جوانان تلقی می شدند، تصریح کرد: پس از جنگ شاهد نوعی انحراف در مسائل اجتماعی بودیم به گونه ای که زندگی اشرافی گری و تلاش برای ثروت اندوزی در سطح جامعه افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند بازگشت به الگوی زندگی شهیدان باهنر و رجائی هستیم و باید در این راستا فرهنگ سازی شود، خاطر نشان کرد: جوانان را باید به سمت ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های ساده زیستی امام خمینی(ره) سوق دهیم.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true