×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عبدالرضا ناظری گفت: شهدای دشت سمسور به دلیل توفیق حضور در دیار حاج قاسم، از پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم هستند و ما به وجود چنین جوانان و رزمندگانی افتخار می کنیم و تداوم راه مطهر شهدا و پیروی از ولی امر مسلمین در نیروی انتظامی اولی ترین ماموریت ماست.

به گزارش ناب نیوز؛ صبح امروز آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدای سمسور با حضور تنی چند از مسئولان کشوری، استانی و خانواده معظم شهدا در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.    سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه شهادت سه دلاور مرد عرصه نظم و امنیت به همگان تسلیت عرض میکنم، گفت: ولایتمداری اولین شاخصه این سه شهید بود. 

شهدای دشت سمسور از پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم هستند/ پیروی از ولی امر مسلمین در نیروی انتظامی اولین ماموریت ماست
 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد: این شهدا به دلیل توفیق حضور در دیار حاج قاسم،  از پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم هستند.    وی بیان کرد: ما برای تامین امنیت تا آخرین نفس و قطره خون خود در  مقابل کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت را داشته باشند، ایستادگی خواهیم کرد.    سردار ناظری خاطر نشان کرد: ما به وجود چنین جوانان و رزمندگانی افتخار می کنیم و تداوم راه مطهر شهدا و پیروی از ولی امر مسلمین در نیروی انتظامی اولی ترین ماموریت ماست. 

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی گفت: خدا را با همه وجود شکر گزارم در روزهایی که ایران اسلامی معطر است به سالروز تشکیل سازمان بسبج است، این سعادت نصیب من شد تا در این محفل نورانی حضور پیدا کنم و سلام و تحیت مقام معظم رهبری را به خانواده معظم شهیدان و به ویژه سه شهید نیروی انتظامی را ابلاغ می کنم و از خداوند متعال برای آنان علو درجات را مسئلت دارم.

فرهنگ جهاد و شهادت می تواند کشور را از شرایط بحرانی عبور دهد

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا، آقایان عالمند و شهدای کربلا آقایان شهیدان عالم هستند، عنوان کرد: اولین نعمت ارزشمندی که خداوند به انسان می دهد وجود و نفس اوست و آخرین نعمت که از او می ستاند نفس اوست.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند”جنگ، مرد را از نامرد و سره را از ناسره ممتاز می کند”، اظهار کرد: از جمله وظایف رهبری این است که نگذارد شعله جهاد و شهادت خاموش بماند؛ این روحیه می تواند کشور را از شرایط بحرانی عبور دهد و به سمت تمدن نوین اسلامی برساند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه شهیدان نمونه ای از زنده بودن فرهنگ جهاد و شهادت در جای جای کشور هستند، ابراز کرد: مقام
نکوداشت شهید یادآوری ارزش هایی همچون امنیت است و نیروی انتظامی برای آسایش و امنیت مردم با همه وجود خود در خدمت مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خطاب به خانواده نیروی انتظامی گفت: فرزندان شما مجاهدانی هستند که حاضرند همه وجود خود را برای شما مصروف کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هدایت های رهبری به نیروی انتظامی بصیر، انقلابی، مجاهد و مردمی تبدیل شده است و این فرهنگ است که می تواند مشکلات را برطرف کند و با این فرهنگ است که می تواند دشمن را بر سر جا نشاند.
انتهای پیام/م 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true