×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی در ۴۱۷ مسجد استان کرمان با حضور پر شور مردم در نقاط مختلف دیار کریمان برگزار شد. در گزارش زیر مشروح خطبه های نماز عید سعید فطر را خواهید خواند.

ریگان:  سخنان رهبری در روز قدس جان تازه ای به فلسطین بخشید

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز عید فطر اظهار کرد: یکی از معضلات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی بیکاری است که در جای جای کشور و بین اقشار مختلف قابل مشاهده است که پیامدهای مخرب و ویران کننده ای در جامعه بجا می گذارد.

وی افزود: فقر، نداری، بالا رفتن سن ازدواج، افزایش آمار طلاق، اعتیاد، بزهکاری هایی مانند سرقت و شرارت همه در اثر بیکاری است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: برخی بیکاری ها مختص به افراد کم سواد نیست بلکه در بین افراد تحصیل کرده و دانشگاهی نیز بیکاری موج می زند، عده زیادی از جوانان پس از صرف هزینه‌های زیاد تحصیل و فراغت از تحصیل به خیل عظیم جوانان جویای کار ملحق می شوند.

وی با تأکید بر اینکه در روز قدس سخنرانی امام خامنه ای مدظله العالی جان تازه‌ای به قدس شریف و رهروان آن بخشید، خاطر نشان کرد: هدف از مبارزه با اسرائیل در روز قدس آزادی همه سرزمین های فلسطین از بحر تا نهر و بازگشت همه فلسطینیان به سرزمین خویش است.

شهربابک: سیاست امروز آمریکا راه اندازی جنگ های داخلی است/ باید دولتی جوان و تونمند روی کار آید

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک در خطبه های نماز عید فطر در شهربابک، ضمن توصیه به تقوای الهی، گفت: هدف از گرفتن روزه ایجاد تقواست و ما موظف هستیم در  حفظ پیامدهای ماه رمضان کوشا باشیم.

حجت الاسلام انصاری افزود: روز آخر ماه رمضان فرشته ای بر انسان وارد می شود و می گوید بر شما بشارت که از گناهان گذشته پاک شده اید، اکنون بنگرید که چگونه شروع می کنید.

وی از توصیه های رهبری به مناسبت روز قدس و دیدار مجازی با جوانان یاد و اظهار کرد: قدس قبل از اینکه در صدر اسلام فتح شود محل عروج رسول خدا بوده است.

حجت الاسلام انصاری تأکید کرد: باید توکل بر خدا توکل کنیم زیرا اگر توکل نباشد مبارزه پیشرفت ندارد.

وی با بیان اینکه سیاست امروز آمریکا راه اندازی جنگ های داخلی است، اظهار کرد: امروز تمام گرفتاری های کشورهای جهان از این دو رژیم منحوس آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام انصاری به تداوم مبارزه و گسترش جهاد در سرزمین فلسطین اشاره کرد و گفت: ما فلسطین را یاری کرده ایم و امروز نیز اگر تشخیص دهیم آن را کمک می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یک مسئله صرفا کشوری نیست، تصریح کرد: فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و انشاءالله با رأی گیری مردم این سرزمین از دست اشغالگران رهایی یابد.

امام جمعه شهرستان شهربابک به توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان اشاره کرد و افزود: ما باید دولتی جوان، حزب الهی و توانمند را روی کار آوریم.

وی از مسئله حجاب به ویژه در دانشگاه ها یاد و تأکید کرد: باید مراقبت از جوانان انجام شود تا دشمنان از بین جوانان ما با روش های مختلف سربازگیری نکند.

حجت الاسلام انصاری ضمن تشکر از افرادی که در عرصه های مختلف در راه مقابله با کرونا تلاش کردند، تأکید کرد: باید کرونا را جدی بگیریم، و در اوج تحریم ها، به ویژه در تحریم های دارویی مثل گذشته با شجاعت شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

نرماشیر: آمریکا بداند ایران اسلامی از ویروس کرونا برای آنها خطرناک تر است

حجت السلام و المسلمین روح الله ایران نژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های عیدسعید فطخطاب به مردم گفت: اگر دنیا روی سرتان خراب شد گناه نکنید،هرکس پاک باشد رستگار می شود.

وی بیان کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت و کدخدا می دانست در مقابل ویروس کرونا به زانو در آمده است.

امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه آمریکا باید بداند کشور مقتدر ایران از ویروس کرونا برای آنها خطرناک تر است، خاطر نشان کرد: قدس شریف خط قرمز ماست و قدس یعنی حکومت اسلامی.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true