×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

حسین معروفی گفت: در بعد مسائل سیاسی، سپاه هزینه هیچ فردی نخواهد شد و نمی شود و از اصول و ارزشهای انقلاب کوتاه نخواهیم و اصول ما حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و نگاه ما به امامین انقلاب است.

به گزارش ناب نیوز؛ سردار حسین معروفی در نشست وابستگان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه سپهبد شهید سلیمانی گفت:شهرستان زرند در طول چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس حماسه ای به یادماندنی از خود به یادگار گذاشته است و شهدایی همچون سرداران تهامی، قربانزاده، رشیدی، زکی زاده و … را تقدیم این نظام و انقلاب کرده و روح این شهدا در مجلس حاضر و ناظر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و پاسداری از انقلاب و نظام به لباس نیست، اندیشه اگر زیبا شد عمل زیبا می شود، همه کسانی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند پاسدار انقلاب اسلامی هستند، وامامین انقلاب سفارش کرده اند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیافتد.

وی عنوان کرد: شما فرمان امامین انقلاب را لبیک و باشناخت این راه را ادامه دادید، همانطور که امام حسین علیه السلام با حرکت خود کربلا و عاشورا را خلق نمود و امام امت قیام کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد؛ امروز امام خامنه ای و شما هم ادامه دهندگان همین مکتب و حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی و دین خدا و بستر سازی برای حکومت الهی برای در دنیا برای حکومت جهانی امام زمان(عج) هستید.

این مقام مسئول با اشراه به اینکه امام راحل از میان این انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد که وظیفه آن حفظ و نگهبانی از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: امروز سپاه پاسداران جزئی از انقلاب اسلامی در جهان باعث عزت و اقتدار است و حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و.. را از آن می دانیم.

سردار معروفی بیان کرد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی سپر بلای انقلاب، ملت ایران، ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و به دنبال پیش برندگی است و مسیرما با نگاه به حسین بن علی علیه السلام و عاشورا است، همانطوری کهسپهبد شهید سلیمانی این مکتب و آرمان را بنا نهاد و عمار گونه، عباس گونه و میثم گونه ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اصول انقلاب ملت بزرگ ایران است، اظهار کرد: در بعد مسائل سیاسی، سپاه هزینه هیچ فردی نخواهد شد و نمی شود و از اصول و ارزشهای انقلاب کوتاه نخواهیم و اصول ما حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و نگاه ما به امامین انقلاب است و گوش به فرمان ولی فقیه حرکت می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لشکر حاج قاسم برای کل کشور راه اندازی شده است و فعالیت این لشکر با حضور وابستگان جهاد و شهادت در حوزه های اعتقادی، دفاعی، نظامی، سیاسی، جهادی و … در حال فعالیت است و تاکنون ثمرات و برکات زیادی از جمله آزادی ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان کرمان، توزیع جهیزیه، بسته های معیشتی و برپایی اردوهای جهادی از جمله اقدامات این لشکر بوده است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true