×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا اکبری گفت: در شش ماهه سال ۱۳۹۹، ۶۰۰ هزار مرسوله به استان کرمان وارد شده و میزان رشد این عدد، نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد است.

علیرضا اکبری در گفتگو با ناب نیوز؛ با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا شرایط کار در پست بسیار سخت شده و به مراتب افزایش پیدا کرده است، گفت: در صیانت سلامت مردم در سطح پست کشور تاکنون ۵ نفر فوتی و ۷۲۰ نفر مبتلا و بستری در اثر بیماری کرونا داشته ایم.

مدیر اداره کل پست استان کرمان با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان از اولین روز شیوع بیماری ۸ نفر بستری شده و بهبود یافته اند و در حال حاضر ۳ نفر در قرنطینه خانگی هستند، عنوان کرد: محموله های پستی که وارد استان می شوند، حتما مورد ضدعفونی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که شاید در روزهای اخیر گیرندگان مرسوله شاهد هستند، تأخیری است که در دریافت محموله پستی آنان ایجاد شده است؛ ضمن اینکه از شهروندان به نوبه خود عذرخواهی می کنم؛ دلیل این امر افزایش حجم کار است.

اکبری با تأکید بر اینکه با شیوع کرونا فرهنگ مردم تغییر کرده است، ابراز کرد: دریافت نیازهای مردم با استفاده از تجارت الکترونیکی و خرید و فروش اینترنتی انجام می شود و آنچه که باید جا به جا شود به صورت فیزیکی و یدی است تا به گیرندگان برسد.

مدیر اداره کل پست استان کرمان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال گذشته ۲۴۰ هزار مرسوله وارد استان شده است، اظهار کرد: در شش ماهه سال ۱۳۹۹ این عدد به ۶۰۰ هزار مرسوله و رشد ۱۵۰ درصدی رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه کرونا ما را نیز غافلگیر کرده و موجب افزایش حجم کار پست شده است، تصریح کرد: شهروندان بدانند که پست تمامتلاش خود را جهت ارسال به موقع بسته ها انجام می دهد.

اکبری خاطر نشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا مایک روز تعطیل نداشته ایم حتی در ایام تعطیلات رسمی همکاران به صورت سه شیفت در حال کار و ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true