×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: با توجه به اینکه استان کرمان معین استان سیستان و بلوچستان است هر ساله باید مبلغی به مرز میرجاوه و زائران پاکستانی کمک شود که در سال جاری تاکنون مبلغ ۷۰ میلیون تومان ارسال شده است.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا حدادی در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای اربعین حسینی گفت: موکب هایی را به عنوان گلوگاه در برخی از نقاط استان کرمان قرار داده ایم تا افرادی که به منظور پیاده روی اربعین از این مناطق عبور می کنند از خدمات موکب ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه غالب خدمات ارائه شده در موکب ها مردمی است، ابراز کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این راستا برخی پشتیبانی های مالی، معنوی و فرهنگی را انجام می دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ادامه داد: اولین موکب پایه ریزی شده به منظور ارائه خدمات به زائران ایرانی و غیر ایرانی در شهرستان بم است که این موکب زیر نظر امام جمعه شهرستان و آقای غلامرضائی مسئول موکب اداره می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حدادی افزود: موکب دیگری در بخش ماهان در نظر گرفته شده است که این موکب نیز زیر نظر امام جمعه این بخش و آقای لنگری زاده اداره خواهد شد؛ همچنین موکبی دیگر در باغین پایه ریزی شده است که البته این موکب مصوب ستاد اربعین استان نیست و بنا به علاقه مردم در این منطقه فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه موکب سیرجان زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اداره خواهد شد، تصریح کرد: ارائه خدمات در موکب ها شامل پذیرایی، موارد بهداشتی و پزشکی، اسکان زائران است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار کرد: با ابتکار ستاد اربعین استان مقرر شد در ماهان سفتینگ انجام شد و در این راستا سازمان قول همکاری لازم را داده است؛ همچنین در زمینه خودرویی خدماتی به ماشین هایی که دچار مشکل می شوند، داده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حدادی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان معین استان سیستان و بلوچستان است هر ساله باید مبلغی به مرز میرجاوه و زائران پاکستانی کمک شود که در سال جاری تاکنون مبلغ ۷۰ میلیون تومان ارسال شده است.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true