×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: رئیس جمهور  هر چه سریعتر باید اقدام کند و فردی خبره، توانمند، اهل فن و به دور از گرایش سیاسی را برای تصدی  وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ شهباز حسن پور نماینده مردم  سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه کمتر از دو ماه به بازگشایی مدارس باقی مانده است، گفت: این در حالی است که بسیاری از مسائل و مشکلات اساسی در حوزه آموزشی مرتفع نشده است که از جمله آنها می توان به تعیین و تکلیف وزیر آموزش و پرورش اشاره داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در خصوص این موضوع هر چه سریعتر باید اقدام کند و فردی خبره، توانمند، اهل فن و به دور از گرایش سیاسی را برای این امر مهم و خطیر به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حداقل با ۵۰ هزار معلم رو به رو هستیم؛ در کنار این مسئله باید مسائل و مشکلات ویژه فرهنگیان اعم از موضوعات مادی و معنوی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توجه به جایگاه رفیع فرهنگیان، مسائل و معیشت آنان باید در نظر گرفته شود، تصریح کرد: دولت باید به تعهدات خود در زمینه رتبه بندی فرهنگیان اهتمام بورزد؛ فلذا این مسئله را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true