×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به توئیت ضد ایرانی پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا  که ما در کنار مردم ایران که فقط به دنبال شنیده‌ شدن صدایشان هستند؛ می‌ایستیم، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا که ادعا ایستادن در کنار ملت ایران را دارد راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و اجتماع پر شور نهم دی را ببیند.

وی با بیان اینکه پمپئو ببیند که اینان ملت ایران هستند نه چهار نفر ارازل و اوباش، فتنه گر و آشوب گر تصریح کرد: مشخص است که آمریکا در طول چهل سال انقلاب اسلامی همواره به دنبال دسیسه و توطئه بوده و این مسئله را می توان از حوادث طبس تا تمامی اغتشاشات اخیر که خودشان عنوان کرده اند نقش مستقیم داشتند؛ دریافت کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین پمپئو با ملت ایران نیست و بر علیه ملت ایران است و چنانچه بر علیه ملت ایران نیست چگونه دارو که مقوله انسانی را تحریم می کنند؛ فلذا از این جا می توان متوجه شد که پمپئو خود را نفهم فرض کرده و گمان می کند که دیگران هم متوجه نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا تأکید کرد: تا به امروز آنچه که رخ داده کینه و کدورت آمریکایی ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران بوده، چرا که منافعشان در کشورمان بر چیده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز به لطف خدا جمهوری اسلامی ایران قطب منطقه است و کشوری است که حرفی برای گفتن از حیث نظامی دارد و هم اکنون با تمامی تحریم ها اقتصاد کشورمان به سمت اقتصاد مقاومتی جاری است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true