×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن عرض تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و فرمانده جبهه مقاومت در منطقه گفت: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود پس از سالیان طولانی مجاهدت در راه خدا دست پیدا کرد؛ ایشان همواره آماده شهادت بودند و اینک در جوار بارگاه الهی متنعم هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم بیان کرد: آمریکا سال ها است که کینه و خصومت سردار سلیمانی را بر دل دارد؛ چرا که ایشان اهداف پلید این دولت را یکی پس از دیگری در منطقه نقش بر آب کرد؛ به ویژه در ماجرای داعش که آمریکا این گروه را به منظور تفرقه در جهان اسلام و لطمه زدن به جبهه مقاومت ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: اما شهید حاج قاسم سلیمانی نیروهای مردمی در عراق و سوریه را بسیج کردند و داعش دچار فروپاشی شد؛ بنابراین طبیعی است که آمریکایی ها از این اقدام خشمگین باشند.

حسینی اظهار کرد: آمریکایی ها برخلاف شعارهایی که می دانند ما علیه داعش هستیم؛ امروز دشمن شماره یک داعش را به شهادت رساندند و هم داستانی خود را با داعش به اثبات رساندند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تأکید بر اینکه قطعا خون شهید سلیمانی خون ملت های منطقه را به جوش خواهد آورد، عنوان کرد: انتقام سختی از آمریکایی ها گرفته خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم گفت: اعلام شده است که تدابیر امنیتی شدیدی در عراق حاکم است و کارکنان آمریکا در عراق در حال فرار از این کشور هستند؛ آمریکایی ها تصور می کنند با شهادت چنین سرداری این حرکت و راه متوقف خواهد شد؛ در حالی که هر سرداری که بر زمین بیافتد پرچم او را سردار دیگری در اهتزاز نگه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در تحولات منطقه و عقب نشینی هر چه بیشتر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد، ادامه داد: آمریکایی ها اشتباه آشکاری انجام دادند و با این اقدام قطعا تمامی نیروهای عراق  منسجم خواهند شد.

حسینی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی علیه تروریست داعش کار می کرد و آمریکا مدعی مبارزه با تروریست حال ایشان را به شهادت رسانده است و ان شالله که ما بتوانیم از رهروان راه پر افتخار حاج قاسم باشیم.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی فراتر از استان کرمان و ایران است؛ ایشان شخصیتی جهانی و بین المللی دارد و شهادت ایشان تمامی آزادگان جهان را تکان خواهد داد و مجازات سختی در انتظار قاتلین ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true