×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بخش هایی از عراق و لبنان به جهت دادن تنفس مصنوعی به تکفیری ها است.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛محمد حسن آصفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بخش هایی از عراق و لبنان گفت: این اقدام نشان از استیصال جریان جبهه النصره، گروه های تکفیری، سلفی و تروریست دارد.

وی ادامه داد: جریانات تروریستی و تکفیری ضرب شستی را در مناطق مختلف سوریه و عراق خورده اند و همچنین جبهه مقاومت آتش های سنگینی را در آخرین پایگاه تکفیری ها در ابلق سوریه بر تروریست ها وارد کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آن روی سکه جریان تکفیری و تروریستی است، ابراز کرد: اسرائیل تلاش می کند تا پایگاه ابلق سوریه حفظ شود تا بتواند اقدامات تروریستی آینده خود را در منطقه انجام دهد.

آصفری با اشاره به اینکه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به عراق نشان از پیروزی های مقتدر جبهه مقاومت در مناطق مختلف دارد، عنوان کرد: جریان تکفیری نفس های آخر خود را می کشد.

وی عنوان کرد: جریان تکفیری تهدیدهایی برای رژیم صهیونیستی داشته است و در پشت پرده اگر آنان به داد گروه های تکفیری و تروریستی نرسند ناچار هستند اسلحه های خود را بر زمین بگذارند و فرار کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بخش هایی از عراق و لبنان به جهت دادن تنفس مصنوعی به تکفیری ها است چرا که با سقوط پایگاه ابلق سوریه، تروریست ها در منطقه جایگاهی ندارند و این رفتار اسرائیل برای این است که بتوانند با ایجاد یک جریان ژورنالیستی و تبلیغاتی در عراق توجه اذهان عمومی را از غزه و فلسطین به سمتی دیگر جلب کنند.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true