×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن عرض تسلیت به مناسب وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: صدها هزار نفر از مدافعان حریم حرم امامت و ولایت به عشق این بانوی گرانقدر و دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام به پا خواسته اند.

وی با بیان اینکه مهم این مسئله است که ما بهترین های دین و آئین خود را باید الگو قرار دهیم، تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی نیز فرموده که ما در رسول اکرم(ص) اسوه هایی قرار داده ایم؛ در فرزندان آن حضرت نیز اسوه هایی وجود دارد.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: در وجود گرانقدر حضرت امیر المومنین علی علیه السلام، فاطمه زهرا سلام الله علیها و تمامی اهل بیت عصمت و طهارت اسوه هایی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور با تأکید بر اینکه حضرت زینب کبری سلام الله علیها اسوه صبر و استقامت هستند، عنوان کرد: این بانوی گرانقدر با شرایط همراه بودند؛ زمانی که تکیه گاهی مانند پدر و مادر بزرگوارشان و دو برادر ایشان حضور داشتند با آنان هم پا و همراه بودند.

وی افزود: اما زمانی که شرایط عوض و مسئولیت به عهده حضرت زینب کبری سلام الله علیها محول می شود به بهترین وجه و با صبر و خویشتن داری که از خود نشان می دهند؛ به عنوان اسوه صبر و مقاومت قرار می گیرند.

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: تا غروب عاشورا در کربلا وظیفه و مسئولیت به عهده امام حسین علیه السلام بود و همراهی و هم پایی از ناحیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها صورت می گرفت؛ اما پس از شهادت سید الشهدا علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها عهده دار مسئولیت شدند و در این عرصه بهترین عمل را از خود نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت و با بیان اینکه هر کس صبر و استقامت پیشه کند پیروزی از آن اوست، گفت: وقتی میدان برای استقامت و صبر گشوده می شود باید در این میدان بهترین عمل را انجام دهیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان خاطر نشان کرد: اگر آستانه صبر و استقامت خود را بالا ببریم و در منازل خود حضور داشته باشیم؛ قطعا پیروزی با ماست و در آینده نه چندان دور می توانیم بر این مسئله غلبه پیدا کنیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true