×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و تبریک آغاز سال نو  پیامی را صادر کرد؛ متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده سال و حالت ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال.

آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) مقارن است به پیشگاه مقدس آن حضرت صلوات و سلام الهی تقدیم می کنم و با توسل به آن حضرت که در محضر خدای تعالی وجیه و آبرومند است درخواست می کنم سال جدید مبارک باشد .

عید سعید مبعث که در پیش است و عید نوروز، بر رهبر معظم انقلاب، همه ملت ایران، مردم شریف استان کرمان، خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، شهدای حادثه کرمان و حادثه هواپیما و شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم و مرزها و در رأس آنان خانواده شهید بزرگوار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و شهیدان همراه آنان مبارک باشد.

روح مطهر امام راحل رضوان الله تعالی علیه و ارواح شهدا و مجاهدان عرصه های مختلف جهاد را در جوار رحمت خاصه خود به رزق های خاصه عند ربهم متنعم باد.

سال ۹۸ بر ملت ایران با سختی های فراوان به طور خاص بر مردم شریف کرمان با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از تشییع کنندگان با دشواری و تلخی گذشت.

خداوند رهبر عزیز انقلاب را در هدایت ملت در سختی ها و عبور گذر گاه ها، تایید و نصرت عطا کند و به این ملت توفیق دهد بر همه دشواریها غالب شود و اسباب اقتدار و عزت روز افزون آنان را بسازد و کاستی های مادی و معنوی را رفع فرماید و در پی دشواری ها سال گذشته سال ۹۹ را سال پیروزی‌های بزرگ و یُسر و آسانی قرار دهد. این وعده خود در قرآن کریم که “سَیَجْعَلُ اللَّهُ بَعْدَ عُسْرٍ یُسْرًا” (طلاق/۷) بعد از عسر، یسر قرار می دهد؛ در حق ما محقق سازد.

خداوند با جهاد دست اندرکاران امر بهداشت و درمان و حمایت عزیزان نیروهای مسلح و بسیجی و همه مسئولان ذی ربط و کمک های نوع دوستانه مردم، مشکل ابتلا به بیماری ویروس کرونا که بسیاری از کشورها به آن مبتلا هستند؛ رفع نماید و وسیله فتح، ظفر و عافیت و سلامت این ملت را فراهم کند برکات آسمان و زمین را بر ما بگشایند که فرمود: ” وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَیٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ”.

خداوند عزت دنیا و آخرت را پاداش این مجاهدان قرار دهد” إِنَّهُ مَن یَتَّقِ وَیَصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ “(یوسف/۹۰)و سپاس و قدر شناسی صمیمانه نثار وجود عزیزشان باشد.

خدای متعال به تلاشهای مردم و مسئولان در همه بخشهای علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیر آن برکت دهد و از سختی ها که لازمه زندگی دنیوی است با عافیت و سربلندی عبور دهد و مشکلاتی که با نقشه های شوم دشمنان پیش میآید چون تحریم ظالمانه را دفع کند.

این ملت با اتکا به رحمت و امداد غیبی حق تعالی، با امید، حکمت ورزی، همت و تلاش همه جانبه مسئولان و مردم، مسائلی را در گذشته حل کرده و مشکلاتی را پشت سر گذاشته که ابتلا به آن میتوانست بسیاری از ملل را زمین گیر کند؛ به یقین می تواند همچون گذشته، مسائل موجود کشور به ویژه مسائل اقتصادی را و به طور خاص مسئله رونق مضاعف تولید که در میان مسائل اقتصادی در اولویت است هم حل می کند و ان شاءالله با رونق تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود می آید.

به فضل الهی با رونق جهش تولید و استفاده از بازار فروش ۸۰ میلیونی داخل و ارتباط با بازارهای خارجی، مشکلات اقتصادی قطعاً پایان می‌یابد و در تنگناها راه خروجی باز می شود.

با صلاحیت و شایستگی مسئولان و استقامت ملت، تحریم‌های نظام سلطه بی اثر و بلکه به نفع کشور تمام خواهد شد. سختی تحریم ما وادار کرnه که نیازهای خود را از امکانات داخل تهیه کنیم.

با برنامه‌ریزی مناسب در بخشهای مرتبط مانند سازمان برنامه، مجلس و مرکز تحقیقات آن، قوه‌قضائیه، مجموعه‌های دانش‌بنیان و جوانان، مبتکر و فعال جهش تولید بدست می آید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اول فروردین سال ۹۹ ۱۳هجری شمسی

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true