×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ترند جهانی شدن هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای توئیتر شروع کار است و جلوه ای است از نگاه ملت های آزادی خواه دنیا و جهان به نهضت حسینی است.

 

 

به گزارش ناب نیوز؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به شکست حصر رسانه ای اربعین و ترند شدن جهانی هشتگ #حبالحسینیجمعنا در فضای توئیتر گفت: نهضت اباعبدالله علیه السلام و حرکتی که ایشان ۱۳۸۰ سال گذشته در محرم ۶۱ هجری قمری رقم زدند، سنگ بنایی برای تمامی آزادی خواهان شد که تا قیامت آن اهداف و رسالتی که حضرت انجام دادند، ادامه پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: فلسفه به وجود آمدن انقلاب اسلامی نیز برگرفته از نهضت سیدالشهدا علیه السلام است؛ همچنین اقداماتی که در چله اول انقلاب انجام شد و تمامی فراز و فرودهایی که در عرصه های بین الملل، داخلی و منطقه ای صورت گرفته است بر گرفته از افکار و اندیشه کربلا و عاشورا است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه اربعین سنگ بنا و مقدمه ای برای تشکیل تمدن بزرگ و نوین اسلامی است، تصریح کرد: چنین نگاهی نسبت به ملت های مسلمان، مستضعفان و آزادی خواهان عالم، نسبت به امام حسین علیه السلام و اربعین ایشان وجود دارد.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه هر سال که از اربعین و نهضت سیدالشهدا علیه السلام بگذرد آگاهی، شناخت، معرفت و بصیرت جامعه جهانی نسبت به اهداف و رسالت اباعبدالله علیه السلام بیشتر خواهد شد، ابراز کرد: ترند جهانی شدن هشتگ #حبالحسینیجمعنا در فضای توئیتر شروع کار است و نسیمی است از نگاه ملت های آزادی خواه دنیا و جهان که فرقی نمی کند این ملت ها مسلمان، مسیحی، یهودی و … باشند.
وی با اشاره به اینکه اباعبدالله علیه السلام الگو و نمونه تمام عیار در تمام ابعاد است، عنوان کرد: همه کسانی که می خواهند به اهداف روشن برسند و سعادت دنیا و آخرتشان تضمین شود به اربعین و نهضت اباعبدالله علیه السلام نگاه می کنند.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بنا به فرموده امام سجاد علیه السلام دشمنان امام حسین علیه السلام از احمق ها خلق شده اند، اظهار کرد: دشمنان امام حسین علیه السلام از واقعیت اربعین و نهضت امام حسین علیه السلام درک ندارند و هر چه آنها مقابله کنند تا شعله و آتشفشان ایجاد شده از اربعین را خاموش کنند؛ شعله های این آتشفشان بیشتر می شود و دامن گیر آنها خواهد شد.
سردار ابوحمزه افزود: دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی، کشورهای اروپایی، دولت های مرتجع منطقه همچون عربستان و امارات و عواملشان در منطقه همانند سلطنت طلبان و منافقین تلاش می کنند تا به عناوین مختلف این آتش فروزان را که در بلوغ، افکار و اندیشه انسان های آزادی خواه ایجاد شده است، را خاموش کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در سال آینده میزان حضور بیش از امسال خواهد بود و در آینده نه چندان دور به نقطه ای خواهیم رسید که نهضت امام حسین علیه السلام و اربعین ایشان جهانی خواهد شد و همه آزادی خواهان دنیا و جهان نسبت به نهضت اباعبدالله علیه السلام آگاه می شوند و آن را به عنوان الگو و سرمشق خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/م

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true