×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرز و کیان کشور همواره خدمت گذار و جانفشان بوده است.

به گزارش ناب نیوز؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این روز مظهر تجلیل از نیروهای خدومی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند. ارتش جمهوری اسلامی ایران با نوآوری، خودباوری و خود اتکایی در جهت حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و این نهاد ارزشمند مظهر اقتدار ملی و موجب آرامش ملت های ایراناسلامی و منطقه است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزمون های مختلف خدمات رسانی، دفاع از ارزش های انقلاب و نظامی اقتدار خود را نشان داده و موجبات رضایتمندی ملت ایران را فراهم کرده اند و امروز با گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اطاعت از فرامین رهبر معمظ انقلاب به عنوان پشتوانه و تکیه گاه نظام نقش آفرینی می کنند و مشت محکم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل دشمنان و به ویژه استکبار جهانی خواهند بود.

جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی و تا به امروز در تمامی بزنگاه ها، پستی و بلندی ها خدمت صادقانه و مجاهدانه به مردم و کشور را سرلوحه کار و عمل خود قرار داده است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: این نهاد در زمان رژیم پهلوی در صف مردم قرار گرفت و پس از آن نیز همواره در کنار مردم بوده و نه در مقابل آنها و همیشه در دفاع از مرز و کیان کشور آماده جانفشانی و خدمت گذاری بوده است.

وی با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها خاطر نشان کرد: جا دارد سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه نیروهای خدوم این نهاد تبریک گفته و از ذات باری تعالی عزت، سربلندی و توفیق برای تمامی آنان خواهانیم.

حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: ۲۹ فروردین سالروز تشکیل ارتش میلیونی جمهوری اسلامی ایران را به تمامی ارتشیان و ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه ارتش حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده و خواهد بود، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برآمده از بطن مردم است و این نهاد حضور خود را در در کنار ملت ایران در بزنگاه های مختلف ثابت کرده است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true