×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سردار حسین معروفی گفت: در فاز پایانی مرحله دوم در دهه آخر صفر به همت خیرین، کمیته امداد بنیاد علوی، سپاه و بسیج توزیع ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان در سراسر استان انجام می شود.

به گزارش ناب نیوز؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در آئین برگزاری فاز سوم از مرحله دوم کمک مؤمنانه ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام گفت: مرحله دوم کمک های معیشتی با فرمان مقام معظم رهبری از دهه امامت و ولایت آغاز شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در فاز پایانی مرحله دوم در دهه آخر صفر به همت خیرین، کمیته امداد بنیاد علوی، سپاه و بسیج توزیع ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، خرما و در برخی از بسته ها گوشت قرمز و در برخی دیگر گوشت مرغ مد نظر است.

وی با اشاره به توزیع ۳۹۵ کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰،۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی در بین خانوارهای شناسایی شده، عنوان کرد: توزیع ۳۶۷ هزار و ۷۰۰ بسته غذای گرم، ۴۱ هزار و ۶۰۰ قرص نان خواهیم داشت.

سردار معروفی بیان کرد: ۴۰ هزار و ۵۰ بسته گوشت قرمز، ۳ هزار، ۴۸۰ بسته گوشت مرغ، ۷ هزار و ۴۷۰ بسته لوزام التحریر کامل، هزار و ۶۱۰ پوشاک، کیف و کفش در این مرحله توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۶۵۰ بسیته معیشتی توزیع خواهیم کرد، ابراز کرد: از تعداد ۱۴ هزار و ۱۶۰ بسته، دو هزار بسته مربوط به کمیته امداد بنیاد علوی است که برای شهرستان فهرج توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رقم ریالی بسته های عنوان شده ۹٫۵ تا ۱۰ میلیارد تومان است که امروز در سراسر استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: توزیع اقلام فاز پایانی مرحله دوم کمک های مومنانه در بین ۶۲ هزار خانوار شناسایی شده انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه این مرحله پایان کار کمک مؤمنانه نیست، گفت: در چند روز آینده توزیع بسته معیشتی آرد را به میزان بسیار قابل توجه در شهرستان های جنوبی و شرقی استان خواهیم داشت.

سردار معروفی با بیان اینکه توزیع جهیزیه برای زوج های جوان را پس از ماه صفر خواهیم داشت، عنوان کرد: ضمن تشکر از تمامی رده های حمایتی و خیرین استدعا داریم که این حرکت تا پایان کرونا ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در استان کرمان فصل برداشت پسته و خرما است و استدعا داریم که باغداران سهمی را در راستای کمک مؤمنانه هر چند کم تخصیص دهند چرا که آنها می توانند با این کار دست چند را بگیرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: هر هدیه و نذری که توسط مردم در اختیار ما قرار می گیرد؛ همان موردی را که می خواهند عملیاتی می کنیم؛ به عنوان مثال اگر فردی گوسفندی نذر کرده است؛ گوشت گوسفند را در اختیار خانوارهای شناسایی شده، قرار می دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع اقلام شبانه و با رعایت کرامت انسانی و بر اساس دستورات ائمه هدی علیه السلام انجام می شود؛ چرا که نگاه ما در کمک مؤمنانه، نگاه ترحم نیست بلکه نگاه تکریم مردم نجیب و عزیزمان است تا بتوانیم دست یکدیگر را بگیریم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true