×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: درود می فرستیم به روح مطهر امام راحل و نور چشممان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب داریم که فرمان و فتوا را برای کمک مومنانه ملت بزرگ ایران به هم نوعان خود را در قالب رزمایش مومنانه صادر کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز به میمنت تولد امام حسن مجتبی علیه السلام دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه را در استان کرمان در قالب قرارگاه هایی آغاز کردیم.

وی بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در مرکز استان و تمام شهرستان ها و با عضویت ائمه جمعه، فرمانداران، ائمه جماعات شهر و روستا، فرماندهان حوزه، پایگاه های مقاومت با محوریت مسجد اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای افرادی که معیشتشان به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار مشکل شده اند، کرده اند.

سردار معروفی افزود: در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۳۸ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی برای سراسر استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۰ بسته متعلق به بنیاد علوی  و ۲۶ هزار و ۷۰۰ بسته دیگر مربوط به قرارگاه های امام حسن مجتبی علیه السلام در سراسر استان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه متوسط قیمت هر بسته غذایی ۳۲۰ هزار تومان است، تصریح کرد: اعتبار کلی بسته های جمع آوری شده تا کنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان است که این بسته ها شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲٫۵ کیلو گوشت قرمز، ۴ کیلو مرغ، دو عدد ماکارونی، دو عدد روغن، دو عدد رب گوجه و یک بسته خرما مضافتی است.

وی عنوان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه را از شب های قدر آغاز خواهیم کرد که تا پایان روز عید فطر ادامه خواهد داشت؛ در این مرحله در کنار کمک های استانی را  ۲۴ تا ۲۵ هزار بسته غذایی توسط مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

سردار معروفی با بیان اینکه ۱۲ هزار بسته غذایی در یکی از شب های احیا برای مناطق سیل زده شهداد، ده رضای ریگان و زهکلوت رودبار خواهیم داشت، اظهار کرد: از تمام خیرین، مردم و کسانی که به واسطه کمک و انفاق در این رزمایش شرکت کرده اند، تشکر می کنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیما، تمامی خبرنگاران و گویندگانی که حس کمک و انفاق را در استان ایجاد کرده اند، گفت: استدعا دارم این کمک های مومنانه ادامه داشته باشد تا بتوانیم کمک نازلی به مردم عزیز و استان کرمان انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همگان در رزمایش کمک مومنانه پای کار بودند، ابراز کرد:انفاق زیباترین حرکت برای مسلمین و شیعیانی است که پیرو امام علی علیه السلام، امام حسن و امام حسین علیه السلام  و ائمه معصومین علیه السلام هستند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: در کنار حرکت زیبای انفاق شاهد همکاری و همراهی بین مسئولان اجرایی استان نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه شهرستان ها، فرمانداران و … بودیم که کار بسیار ارزشمندی انجام شد و این کار نشان می دهد که هر کجا که کنار هم باشیم و با این نگاه که مردم خط قرمز ما هستند و نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نداشته باشیم؛ خدای متعال نعمت هایش را برای ما سرازیر می کند.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true