×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

سجاد شفیعی پور گفت: تهیه کفش برای ۶۵ دانش آموزان دختر و پسر بی سرپرست و بد سرپرست را انجام می دهیم و تعداد هشت نفر از بچه هایی که در سطح شهر و در خیابان ها به جمع آوری ضایعات و مواد پلاستیکی بوده اند را نیز در این طرح تحت پوشش قرار داده ایم.

به گزارش ناب نیوز؛ سجاد شفیعی پور در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص فعالیتی که انجام می دهد، گفت: تهیه کفش برای ۶۵ دانش آموزان دختر و پسر بی سرپرست و بد سرپرست را انجام می دهیم و مبالغی که توسط افراد مختلف خیر به ما داده شده از رقم ۵۰ هزار تومان تا ۷۵ هزار تومان بوده است و این کفش ها را تحت عنوان حواله به مدراس داده ایم.

این کاسب کرمانی با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان از طریق مدیران چهار مدرسه در سطح شهر کرمان بوده است، اظهار کرد: تعداد هشت نفر از بچه هایی که در سطح شهر و در خیابان ها به جمع آوری ضایعات و مواد پلاستیکی بوده اند را نیز در این طرح تحت پوشش قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی دانش آموزان را طی ده روز از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته انجام داده ام، عنوان کرد: مبلغ کفش ها تاکنون ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شده است و هنوز مبلغی از هزینه جمع آوری شده در اختیار داریم که باید هزینه دیگری را نیز جمع آوری کنیم که برای یک دانش آموز دیگر کفش تهیه کنیم.

شفیعی پور با تأکید بر اینکه خیر و برکت این کار را در زندگی ام دریافت کرده ام، ابراز کرد: افراد دیگری که در این کار سهیم شده اند نیز بر این مسئله تأکید داشتند که مشکلاتی داشتند که حل نمی شده و با انجام این کار خیر، برکت را در زندگی خود دیده اند.

این کاسب کرمانی خطاب به هم صنفان و فروشندگان بیان کرد: تا می توانند جنس خود را به فروش برسانند و نگویند که جنس وجود ندارد؛ چرا که جنس در بازار وجود دارد و فروشندگان به راحتی می توانند تهیه کنند و همچنین فروشندگان تا جایی که برایشان مقدرو است به مشتریان خود تخفیف دهند؛ درست است که هزینه ها بالاست، اما فروشنده در حد بضاعت خود به مشتریان تخفیف دهد.

وی با تأکید بر اینکه طی شش سال گذشته که مشغول به کارم، تمام اجناس مغازه ام، ایرانی است، تصریح کرد: جنس خارجی به مغازه ام نمی آورم، چرا که کارگر و تولید کننده داخلی باید نان بخورد و حقوق ماهیانه دریافت کند و اگر من فروشنده اجناس ایرانی نخرم، کارگر و تولید کننده ایرانی نیز بیکار می شود؛ بنابراین بهترین راه این است که به یکدیگر کمک کنیم.

شفیعی پور با بیان اینکه از واردات جنس خارجی چیزی نصیب ما نخواهد شد، خاظر نشان کرد: اجناس مغازه ام را از تهران و تبریز می آورم که بهترین تولیدات هستند و تاکنون مشتری نبوده که از کیفیت کار رضایت نداشته باشد؛ اما اگر مشتری از جنس ناراضی باشد و ایراد از کارخانه باشد، تذکر خواهیم داد و آنها نیز به دلیل کار خود، کیفیت را بالا خواهند برد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true