×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

ائمه جمعه استان کرمان با تأکید بر اینکه دولت آینده باید شجاع، عزتمند و فساد ستیز باشد، گفتند: آنچه که در این سال ها برای ما مشکل ایجاد کرد، فساد در بدنه اجرایی دولت بود و شاهد بودیم که فساد و اختلاس نارضایتی مردم را به وجود آورد؛ بنابراین دولت آینده باید فساد ستیز باشد.

به گزارش ناب نیوز؛ هفتاد و دو روز به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است. مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود به این مهم تأکید داشتند و در خصوص انتخاب درست هشت شاخصه را عنوان کردند.

با توجه به بروز و ظهور مشکلات متعدد در سطح کشور، می طلبد که رئیس جمهور دولت سیزدهم، فردی انقلابی، جوان و کارآمد باشد تا بتواند مسائل در سطوح مختلف را مرتفع کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: فردی که سکان اجرایی کشور را در انتخابات ریاست جمهوری به دست می گیرد باید بتواند تمامی آرمان های ملت ایران، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان را عملی کند.

تقویت نظام با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰/ دولت سیزدهم باید فساد ستیز باشد

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی عنوان کرد: مردم باید حضور حداکثری داشته باشند و این حضور به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی، آرمان های ملی و مذهبی کشور است؛ بنابراین آنچه که مهم است، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.

وی با بیان اینکه گاها شاهد هستیم که دشمنان، مزدوران و یاوه سرایان برخی اوقات حرف از رفراندوم به میان می آورند، ابراز کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی تأیید نظام جمهوری اسلامی است؛ بنابراین می توان گفت حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی دشمن شکن است.

این مقام مسئول با اشاره به شاخص های انتخاب درست مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخاب دولت انقلابی، جهادی، ولایی، کارآمد بسیار مهم است و دولتی باید روی کار آید که پر کار، با نشاط، خدمت رسان، شایسته سالار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: زمانی که رئیس جمهور انتخاب می شود باید به شایسته سالاری نگاه کند و دیدگاه سیاسی و جناحی نباید داشته باشد، او باید ببیند که چه کسی لیاقت و شایستگی امور را دارد و این مسئله بسیار مهم است.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری در زمینه مسائل اقتصادی اظهار کرد: رئیس جمهور باید به شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اعتقاد داشته و پایبند باشد و به این مهم عمل کند؛ بنابراین دولتی باید سرکار بیاید که به مسائل تولید داخلی اهمیت قائل باشد و از این مسئله حمایت و موانع را برطرف کند.

لزوم توجه دولت آینده به منافع ایران در سیاست خارجی

وی با تأکید بر اینکه دولت آینده باید شجاع، عزتمند و فساد ستیز باشد، گفت: آنچه که در این سال ها برای ما مشکل ایجاد کرد، فساد در بدنه اجرایی دولت بود و شاهد بودیم که فساد و اختلاس نارضایتی مردم را به وجود آورد؛ بنابراین دولت آینده باید فساد ستیز باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ان شاالله ملت بزرگ ایران در انتخابات ۱۴۰۰ بتوانند دولتی در تزار انقلاب اسلامی انتخاب کنند تا آرمان های اسلام، انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان محقق شود.

حجت الاسلام محمد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح گفت: برخی از مشکلاتی که در جامعه شاهد هستیم با انتخاب فرد اصلح و همچنین انتخاب دولت جوان حزب الهی حل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بافت ادامه داد: دولتی که روی کار می آید باید کارآمد و دولت مطلوب مردم باشد؛ چرا که مردم علاقمند هستند، دولتی پر کار و پر تلاش باشد؛ بنابراین اگر اینگونه کار شود، مشکلاتمان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت شجاع و عزتمند باشد، تصریح کرد: دولت آینده باید منافع جمهوری اسلامی ایران را در سیاست خارجی لحاظ کنند و همچنین چشم دولت باید به ظرفیت های داخلی کشور باشد و چشم انتظار این مسئله نباشد که برجام درست می شود یا خیر.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اگر وقتی که برای برجام در دولت قرار داده شد برای حل مسائل مشکلات تولید داخل گذاشته شده بود، مشکلات امروز را نداشتیم، خاطر نشان کرد: دولت آینده باید به اقتصاد مقاومتی و مسئله تولید اعتقاد داشته باشد.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true