×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ علی جعفری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم زمان با برگزاری یادواره ۴ هزار شهید روحانی انقلاب و دفاع مقدس، کنگره شهدای روحانی مدافع حرم استان کرمان نیزدرسال جدید برگزارخواهدشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمان ادامه داد: از افتخارات روحانیت شیعه این است که، همواره شریک درد و رنج مردم درهمه ی عرصه های خدمت و مبارزه بوده و نقش پیشتازی را دراین مسیر دنبال کرده است و جامعه روحانیت کرمان با تقدیم ۱۴۲ نفر بهترین افراد خود این نقش پیشتازی را اثبات کرده است.

وی تصریح کرد: ازاهداف مهم این کنگره ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت، همچنین تبیین و ترویج نقش پیشتازی شهدای روحانی در عرصه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و پس ازآن در معرفی فتنه ها و چالش های به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: دربرگزاری تمهیدات کنگره شهدا یکی از افتخاراتی که به استان کرمان واگزارشده، گرامی داشت و یادواره شهدای مدافع حرم روحانی است، که ۳۸ نفرازاین شهدا ایرانی اند و از خانواده های این شهدای عزیز در فرصت مناسب دعوت به عمل امده، تجلیل خواهدشد.

وی افزود؛ تعداد ۹۴ تابلوفرش شهدای روحانی ، فراهم کردیم که طی برنامه ریزی ویژه ای تقدیم خانواده های معظم این شهدا می شود.

انتهای پیام/

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true