×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر ماهانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: دولت آمریکا اولین بار نیست که ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کنند و ملت ما به تحریم های آمریکا عادت کرده است و این مسئله، موضوع تازه و جدیدی نیست.

امام جمعه شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه ما از تحریم های صورت گرفته علیه ملت، دولت و قوای مسلح خوشحال هستیم، عنوان کرد: این تحریم ها، اتحاد ملی را رقم می زدند و دشمنی آمریکایی ها بر همگان بر ملا خواهد شد و همچنین درماندگی رژیم سلطه گر استکبار جهانی نمایان می شود.

وی بیان کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا دلیل بر درماندگی این رژیم سلطه گر است و تمامی تحریم ها نشان از ناکارآمدی و شکست نقشه سردمداران آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ماهانی تأکید کرد: تحریم های آمریکا علیه ایران نتیجه پیشرفت، بالندگی، توانمندی و ظرفیت بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح است.

امام جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: امروز کشوری، ایران را تحریم می کند که نمی تواند ویروس کرونا را مدیریت کند؛ بیماری که جهان را درگیر کرده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهار و کنترل آن خوب درخشیده است.

وی با اشاره به صادرات بنزین به ونزوئلا  عنوان کرد: این اتفاق درس بزرگی برای آمریکایی است که آنها هر گز نمی توانند با نظام ایران که چهل و دو سال به مقابله با آن پرداختنه اند، امروز دارای پیشرفت های بالایی است و چنانچه آنها با هر حرکت خبیثانه بخواهند مقابل ایران بیاستند؛ ایران با تمام قدرت مقابل آنها خواهند ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ماهانی در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت امروز ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و اطلاعت از ولی امر مسلمین است که توانسته ایم خاری در چشمان استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true