×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: معتقدم این اقدام صورت گرفته به دلیل مشکلاتی که برای ترامپ پیش آمده و از سوی دیگر دولت آمریکا در زمینه کنترل و مهار بیماری کرونا ضعیف عمل کرده و انتقادات شدیدی علیه ترامپ شکل گرفته، انجام شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ با تحریم نیروی انتظامی ایران در تلاش است تا مسائل دیگری را پای کار بیاورد تا توجه افکار عمومی به آن مسائل معطوف شود و ضعف دولت و مشکلات اقتصادی آمریکا به حاشیه کشیده شود.

وی ابراز کرد: مردم آمریکا عقل و خرد دارند که فریب دروغ پردازی و شانتاژ بازی های ترامپ را نخورند و از سوی دیگر  باید گفت که ملت ایران در یک تجربه تاریخی چهل ساله با این تحریم ها از قبل آشنا بوده است و این تحریم ها هیچ تأثیری بر ایران نخواهد داشت.

زاهدی با با بیان اینکه آمریکا گمان می کند که با تحریم نیروی انتظامی، این نهاد ضعیف و  امنیت ایران خدشه دار خواهد شد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تحریم های سنگین تری را دیده است؛ آمریکایی ها در تلاش بودند که نیروهای مسلح ما را ضعیف کنند و به ما اجازه واردات اسلحه در زمان جنگ و در دوران کنونی را ندادند؛ اما در شرایط کنونی ما از جمله قدرتمندترین کشورهای منطقه هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در راستای موضوعات امنیتی نیز همچون  مباحث بومی سازی که در زمینه سیستم دفاعی انجام داده ایم، خواهیم بود و اینگونه نیست که کوچکترین خللی در زمینه امنیت کشور ما مشکلاتی به وجود آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ترفندهای آمریکا و ترامپ از ابتدای انقلاب آشنا است و برخوردهای کاملا حساب شده در این زمینه داشته ایم و آنها را از سر راه توسعه، پیشرفت و ارتقا جایگاه امنیتی و سیاسی کشور دور کرده ایم.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true