×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش ناب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و بیان اینکه ملاک و معیار دشمن ضعیف این است که دشمنی خود را آشکار می کند، گفت: تحریم نیروی انتظامی نشان از عجز و ضعف آمریکا است.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس یازدهم ادامه داد: آمریکا پس از آنکه از منطقه رانده و هیبت این دولت توسط انقلاب اسلامی شکسته شده است، قدرت پوشالی اش فرو ریخته است؛ بنابراین تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از دست و پا زدن، ضعف و شکست این دولت است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در بن بست قرار گرفته است، تصریح کرد: اقداماتی که این دولت انجام می دهد و تحریم نیروی انتظامی ایران به منظور حفظ قدرت پوشالی و کاذب خود است؛ اما این اقدام در واقعیت ضعف و عجز آمریکا را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به شیوع کرونا در آمریکا و تحولات جدید در این کشور اظهار کرد: اقدامات اتخاذ شده توسط آمریکایی ها علائمی است به منظور برقراری ارتباط، چرا که انتخابات ریاست جمهوری این کشور در دیماه برگزار خواهد شد.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه آمریکایی ها می دانند که فشار تحریم بر جمهوری اسلامی ایران جواب نمی دهد، عنوان کرد: در ماه های مهر و آبان فشار آمریکا علیه ایران کاهش پیدا خواهد کرد؛ چرا که ترامپ و جوی بایدن برای رأگیری نیاز به ایران دارند و می خواهد نظر جمهوری اسلامی ایران را جلب کنند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها با تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می خواهند بازی درآورند تا بتوانند ما را پای میز مذاکره بکشانند و از سوی دیگر می دانند که کسی پای میز مذاکره نخواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی بیان کرد: در مجلس یازدهم اولین اقدامی که اتخاذ خواهد شد این است که اتاق اقدام علیه آمریکا تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم رفتار این دولت را رصد و بحران ها را مدیریت کنیم.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس یازدهم با بیان اینکه آمریکا در حال فرو ریختن است و طرح و برنامه ای ندارد، خاطر نشان کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که امنیت داخلی یک کشور را تأمین می کند؛ پیامدی جز عجز آمریکایی ها ندارد که این دولت به دلیل ضعف خود دست به چنین اقدامی زده است.

انتهای پیام/م

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true